مرور دوره 8, شماره 18 بر اساس موضوع "تفاهم"

  • بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت 

    غفاری آشتیانی, پیمان؛ زنجیردار, مجید؛ پناهی وانانی, ماندانا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-03-21)
    با توجه به اهمیت غیر قابل انکار گفته­های شفاهی در بازاریابی به ویژه در بخش خدمات، مطالعه عوامل زمینه ساز آن امری ضروری است. با در نظر گرفتن ناملموس بودن خدمات و توجه به این نکته که مشتریان راضی مبلغان شرکت می­باشند، شرکت­ها ...