بررسی نقش تکلیف شب در عملکرد تحصیلی دانش آموزان
(ندگان)پدیدآور
نراقی زاده, افسانهصمدی, پروینرضوی موسوی, سیده زهرانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از پژوهش حاضر نقش تکلیف شب در عملکرد تحصیلی دانش آموزان از دیدگاه معلمان می باشد. روش پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی معلمان دوره ابتدایی شهرستان بابل که در سال تحصیلی 93-92 مشغول به تدریس می باشند است. نمونه و روش نمونه گیریبر پایه حجم جامعه آماری(1300معلم) مطابق با جدول مورگان و کرجس(1970) تعداد 360 معلم دوره ابتدایی (هر پایه 60 نفر) به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند. ابزارجمع آوری داده ها پرسشنامه از نوع بسته پاسخ می باشد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که اکثریت معلمان معتقدند تکلیف شب بر ابعاد شناختی، مهارتی و عاطفی عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی تاثیر زیادی دارد.
کلید واژگان
تکلیف شبعملکرد تحصیلی
دانش آموزان ابتدایی
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2016-08-221395-06-01
ناشر
دانشگاه الزهراAlzahra University
سازمان پدید آورنده
استادیار دانشگاه الزهراء(س)دانشیار دانشگاه الزهرا (س)
کارشناس ارشد برنامهریزی درسی دانشگاه الزهراء(س)
شاپا
1735-448X2476-7654




