• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • اندیشه های نوین تربیتی
    • دوره 12, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • اندیشه های نوین تربیتی
    • دوره 12, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تأثیر ارائة‌ محتوای الکترونیکی با سبک‌های آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی

    (ندگان)پدیدآور
    فرج اللهی, مهرانبدیعی, الهه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    317.7کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    آموزش و پرورش می­کوشد تا به­وسیلة آموزش الکترونیک از جدیدترین فناوری­ها در یادگیری برای توسعه، بهبود کارآیی، و  فراهم­سازی عدالت آموزشی بهره گیرد. این پژوهش، با هدف بررسی تأثیر سبک­های آموزش مبتنی بر هوش­های زبانی، فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر، بر پیشرفت تحصیلی در آموزش ترکیبی انجام گرفت. در این پژوهش 60 نفر از دانش­آموزان دختر سال سوم رشتة کامپیوتر هنرستان­های کاردانش شهر اصفهان شرکت داشتند، که به­طور تصادفی در دو گروه 30 نفری­ آزمایش و کنترل قرار گرفتند. قبل از پژوهش، دو گروه از نظر نیمرخ هوش‌های چندگانه و مشخصات زمینه­ای مقایسه شدند و تفاوت معنی­داری­(در سطح05/0p
    کلید واژگان
    هوش های چند گانه- آموزش الکترونیک- محتوای الکترونیکی- آموزش ترکیبی- تفاوت های فردی ‏ ‏

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2016-04-20
    1395-02-01
    ناشر
    دانشگاه الزهرا
    Alzahra University
    سازمان پدید آورنده
    دانشیار دانشگاه پیام نور تهران جنوب
    دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی دانشگاه اصفهان، ایران

    شاپا
    1735-448X
    2476-7654
    URI
    https://dx.doi.org/10.22051/jontoe.2016.2271
    https://jontoe.alzahra.ac.ir/article_2271.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/229064

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب