تأثیر ارائة محتوای الکترونیکی با سبکهای آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی
(ندگان)پدیدآور
فرج اللهی, مهرانبدیعی, الههنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
آموزش و پرورش میکوشد تا بهوسیلة آموزش الکترونیک از جدیدترین فناوریها در یادگیری برای توسعه، بهبود کارآیی، و فراهمسازی عدالت آموزشی بهره گیرد. این پژوهش، با هدف بررسی تأثیر سبکهای آموزش مبتنی بر هوشهای زبانی، فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر، بر پیشرفت تحصیلی در آموزش ترکیبی انجام گرفت. در این پژوهش 60 نفر از دانشآموزان دختر سال سوم رشتة کامپیوتر هنرستانهای کاردانش شهر اصفهان شرکت داشتند، که بهطور تصادفی در دو گروه 30 نفری آزمایش و کنترل قرار گرفتند. قبل از پژوهش، دو گروه از نظر نیمرخ هوشهای چندگانه و مشخصات زمینهای مقایسه شدند و تفاوت معنیداری(در سطح05/0p
کلید واژگان
هوش های چند گانه- آموزش الکترونیک- محتوای الکترونیکی- آموزش ترکیبی- تفاوت های فردی شماره نشریه
1تاریخ نشر
2016-04-201395-02-01
ناشر
دانشگاه الزهراAlzahra University
سازمان پدید آورنده
دانشیار دانشگاه پیام نور تهران جنوبدانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی دانشگاه اصفهان، ایران
شاپا
1735-448X2476-7654




