| dc.contributor.author | شمس, غلامرضا | fa_IR |
| dc.contributor.author | پرداختچی, محمد حسن | fa_IR |
| dc.contributor.author | ملکی, حاتم | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T02:52:48Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:52:48Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T02:52:48Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T02:52:48Z | |
| dc.date.issued | 2014-11-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1393-09-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2015-02-04 | en_US |
| dc.date.submitted | 1393-11-15 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | شمس, غلامرضا, پرداختچی, محمد حسن, ملکی, حاتم. (1393). بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر عملکرد سازمانی با واسطه یادگیری سازمانی:مطالعه موردی. اندیشه های نوین تربیتی, 10(3), 9-28. doi: 10.22051/jontoe.2015.374 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1735-448X | |
| dc.identifier.issn | 2476-7654 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.22051/jontoe.2015.374 | |
| dc.identifier.uri | https://jontoe.alzahra.ac.ir/article_374.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/229026 | |
| dc.description.abstract | سازمانی با واسطه یادگیری سازمانی به روش پیمایشی انجام شد. جامعه آماری پژوهش، 509 نفر از کارکنان دفتر مرکزی شرکت ملّی صنایع پتروشیمی بودند، از میان آنها 215 نفر به روش نمونهگیری تصادفی سیستماتیک انتخاب شدند. بهمنظور گردآوری دادهها، از پرسشنامههای سازمان یادگیرنده سنگه، یادگیری سازمانی واتکینز و مارسیک و عملکرد سازمانی فراستخواه استفاده شد. پایایی سه پرسشنامه بهترتیب 96/0، 94/0 و 98/0 برآورد و روایی آنها توسط متخصصان تأیید شد. همچنین برای تجزیه و تحلیل دادهها، علاوه بر استفاده از شاخصهای آمار توصیفی، از روشهای آمار استنباطی نظیر ضریب همبستگی پیرسون و مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که سازمان یادگیرنده بهطور غیر مستقیم و از طریق یادگیری سازمانی بر عملکرد سازمانی تأثیر میگذارد. رابطه بین همه ابعاد سازمان یادگیرنده با یادگیری سازمانی به غیر از بعد تسلط فردی معنادار بود. | fa_IR |
| dc.format.extent | 358 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه الزهرا | fa_IR |
| dc.publisher | Alzahra University | en_US |
| dc.relation.ispartof | اندیشه های نوین تربیتی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | The Journal of New Thoughts on Education | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.22051/jontoe.2015.374 | |
| dc.subject | سازمان یادگیرنده | fa_IR |
| dc.subject | عملکرد سازمانی | fa_IR |
| dc.subject | یادگیری سازمانی | fa_IR |
| dc.title | بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر عملکرد سازمانی با واسطه یادگیری سازمانی:مطالعه موردی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.citation.volume | 10 | |
| dc.citation.issue | 3 | |
| dc.citation.spage | 9 | |
| dc.citation.epage | 28 | |