نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشمس, غلامرضاfa_IR
dc.contributor.authorپرداختچی, محمد حسنfa_IR
dc.contributor.authorملکی, حاتمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:52:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:52:48Z
dc.date.available1399-07-09T02:52:48Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:52:48Z
dc.date.issued2014-11-22en_US
dc.date.issued1393-09-01fa_IR
dc.date.submitted2015-02-04en_US
dc.date.submitted1393-11-15fa_IR
dc.identifier.citationشمس, غلامرضا, پرداختچی, محمد حسن, ملکی, حاتم. (1393). بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر عملکرد سازمانی با واسطه یادگیری سازمانی:مطالعه موردی. اندیشه های نوین تربیتی, 10(3), 9-28. doi: 10.22051/jontoe.2015.374fa_IR
dc.identifier.issn1735-448X
dc.identifier.issn2476-7654
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22051/jontoe.2015.374
dc.identifier.urihttps://jontoe.alzahra.ac.ir/article_374.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/229026
dc.description.abstractسازمانی با واسطه یادگیری سازمانی به روش پیمایشی انجام شد. جامعه آماری پژوهش، 509 نفر از کارکنان دفتر مرکزی شرکت ملّی صنایع پتروشیمی بودند، از میان آن‌ها 215 نفر به روش نمونه‌گیری تصادفی سیستماتیک انتخاب شدند. به‌منظور گردآوری داده‌ها، از پرسشنامه‌های سازمان ‌یادگیرنده سنگه، یادگیری سازمانی واتکینز و مارسیک و عملکرد سازمانی فراستخواه استفاده شد. پایایی سه پرسشنامه به‌ترتیب 96/0، 94/0 و 98/0 برآورد و روایی آن‌ها توسط متخصصان تأیید شد. همچنین برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، علاوه بر استفاده از شاخص‌های آمار توصیفی، از روش‌های آمار استنباطی نظیر ضریب همبستگی پیرسون و مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که سازمان یادگیرنده به‌طور غیر مستقیم و از طریق یادگیری سازمانی بر عملکرد سازمانی تأثیر می‌گذارد. رابطه بین همه ابعاد سازمان یادگیرنده با یادگیری سازمانی به غیر از بعد تسلط فردی معنادار بود.fa_IR
dc.format.extent358
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه الزهراfa_IR
dc.publisherAlzahra Universityen_US
dc.relation.ispartofاندیشه های نوین تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofThe Journal of New Thoughts on Educationen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22051/jontoe.2015.374
dc.subjectسازمان یادگیرندهfa_IR
dc.subjectعملکرد سازمانیfa_IR
dc.subjectیادگیری سازمانیfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر عملکرد سازمانی با واسطه یادگیری سازمانی:مطالعه موردیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume10
dc.citation.issue3
dc.citation.spage9
dc.citation.epage28


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد