نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorباقری, منصورهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:51:43Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:51:43Z
dc.date.available1399-07-09T02:51:43Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:51:43Z
dc.date.issued2005-06-22en_US
dc.date.issued1384-04-01fa_IR
dc.date.submitted2013-01-26en_US
dc.date.submitted1391-11-07fa_IR
dc.identifier.citationباقری, منصوره. (1384). ضرورت بازنگری در برنامه آموزش کتاب داری و اطلاع رسانی در دانشگاه های ایران (دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد). اندیشه های نوین تربیتی, 1(2), 57-70. doi: 10.22051/jontoe.2005.270fa_IR
dc.identifier.issn1735-448X
dc.identifier.issn2476-7654
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22051/jontoe.2005.270
dc.identifier.urihttps://jontoe.alzahra.ac.ir/article_270.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/228660
dc.description.abstractاین پژوهش برای تعیین ویژگی های مورد نیاز برنامه های درسی آموزشی دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد کتاب داری و اطلاع رسانی، برای پرورش کتابداران کارآمد انجام شده است. در بررسی سرفصل دروس، روش تدریش و شیوه های ارزیابی علمی دانشجویان که اکنون دردانشگاه ها به کار گرفته می شود، از اساتید رشته و دانش آموخته گان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد شاغل در انواع کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی نظر خواهی شد. 66 نفر مدرس، 109 کارشناس، و 62 کارشناس ارشد به پرسش نامه ها پاسخ دادند. آنان ضمن اظهار نظر درباره برنامه های کنونی، دیدگاه خود را درباره برنامه مطلوب بازگو کردند. یافته های پژوهش در برگیرنده پیشنهادهای دانش آموخته گان و استادان رشته برای دگرگون ساختن محتوای برخی دروس، گنجاندن دروس نو در برنامه های درسی، و دگر گونی روش های تدریس و شیوه های ارزیابی علمی است. بر این اساس پیشنهاد شده است گروه های آموزشی با دگرگونی هایی از این دست، مهارت های لازم را برای پذیرش وظایف حرفه ای در دانش آموخته گان تقویت کنند.fa_IR
dc.format.extent207
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه الزهراfa_IR
dc.publisherAlzahra Universityen_US
dc.relation.ispartofاندیشه های نوین تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofThe Journal of New Thoughts on Educationen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22051/jontoe.2005.270
dc.subjectکتاب داری و اطلاع رسانیfa_IR
dc.subjectآموزش کتاب داری و اطلاع رسانیfa_IR
dc.subjectدوره کارشناسیfa_IR
dc.subjectدوره کارشناسی ارشدfa_IR
dc.subjectبرنامه درسیfa_IR
dc.subjectروش تدریسfa_IR
dc.subjectشیوه های ارزش یابی علمیfa_IR
dc.titleضرورت بازنگری در برنامه آموزش کتاب داری و اطلاع رسانی در دانشگاه های ایران (دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه الزهراfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue2
dc.citation.spage57
dc.citation.epage70


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد