مرور دوره 10, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی ارتباط کمالگرایی و اضطراب امتحان با اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2014-08-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط کمالگرایی و اضطراب امتحان با اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید رجایی بود. از روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی استفاده شد. از میان دانشجویان کارشناسی 385 نفر(189 دختر و ...
-
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد فرهنگی اجتماعی ویگوتسکی بر رشد شناختی، اجتماعی نوآموزان پیشدبستانی شهر سنندج
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2014-08-23)هدف این پژوهش بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد فرهنگی اجتماعی ویگوتسکی بر رشد شناختی، اجتماعی نوآموزان پیشدبستانی شهر سنندج در سال تحصیلی۹۱-۹۰ بود. از روش پژوهشی نیمه آزمایشی از نوع پیشآزمون- پسآزمون با گروه گواه ...
-
بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی شهر همدان
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2014-08-23)هدف این پژوهش بررسی رابطه بین استفاده از فاوا و مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان ابتدایی شهر همدان بود. جامعه آماری والدین دانشآموزان ابتدایی ناحیه یک و دو شهر همدان بودند که از میان آنها با استفاده از روش نمونهگیری ...
-
مطالعه تطبیقی مدیریت آموزشی و برنامه درسی مدارس هوشمند کشورهای استرالیا، مالزی و ایران
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2014-08-23)vپژوهش حاضر با هدف بررسی تطبیقی چگونگی تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در امر مدیریت آموزشی و برنامه درسی مدارس هوشمند کشورهای استرالیا، مالزی و ایران انجام شد. در این پژوهش از روش توصیفی مبتنی بر تجزیه و تحلیل مقایسهای ...



