نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorتمجیدتاش, الهامfa_IR
dc.contributor.authorمجلل چوبقلو, مجتبیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:40:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:40:49Z
dc.date.available1399-07-09T02:40:49Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:40:49Z
dc.date.issued2014-03-21en_US
dc.date.issued1393-01-01fa_IR
dc.date.submitted2015-04-28en_US
dc.date.submitted1394-02-08fa_IR
dc.identifier.citationتمجیدتاش, الهام, مجلل چوبقلو, مجتبی. (1393). بررسی تطبیقی فرایند تربیت شهروندی در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش  جمهوری اسلامی ایران با کشور ژاپن. تغییرات اجتماعی - فرهنگی, 11(1)fa_IR
dc.identifier.issn2008-1480
dc.identifier.urihttp://journal.aukh.ac.ir/article_527971.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/224799
dc.description.abstractدر این مقاله، برنامه درسی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و کشور ژاپن از بُعد تربیت شهروندی به‌صورت تطبیقی مورد مطالعه قرار گرفته و برای نیل به این هدف، از روش توصیفی ـ تحلیلی (اسنادی) استفاده شده است. در همین راستا ابتدا برنامه درسی تربیت شهروندی براساس مبانی نظری موجود تبیین شده، سپس بر همان اساس وضعیّت عناصر برنامه درسی تربیت شهروندی در مقطع ابتدایی دو کشور ایران و ژاپن مقایسه گردیده و سعی شده است به سؤال‌های زیر پاسخ داده شود: برنامه درسی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و ژاپن در حوزه‌ی تربیت شهروندی چه اهدافی را دنبال می‌کند؟ ـ برنامه درسی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران و ژاپن در حوزه تربیت شهروندی چه محتوایی را انتقال می‌دهد؟ ـ در برنامه درسی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران و ژاپن در حوزه‌ی تربیت شهروندی از چه روش‌های یاددهی ـ یادگیری بهره گرفته می‌شود؟ ـ در برنامه درسی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران و ژاپن از کدام شیوه‌های ارزشیابی آموزشی در سنجش رفتارهای شهروندی استفاده می‌شود؟ ـ آیا در برنامه درسی تربیت شهروندی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران و ژاپن تفاوت‌هایی وجود دارد؟ ـ نقاط ضعف برنامه درسی تربیت شهروندی در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران چیست؟ پس از پاسخ دادن به سؤال‌های فوق‌الذّکر، جهت بهتر شدن وضع موجود فرایند تربیت شهروندی در برنامه درسی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران، مطابق اسناد و مدارک علمی موجود، پیشنهادهایی ارائه شده است.fa_IR
dc.format.extent237
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخالfa_IR
dc.relation.ispartofتغییرات اجتماعی - فرهنگیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Socio - Cultural Changesen_US
dc.subjectبرنامه درسی ـ تربیت شهروندی ـ مقطع ابتدایی ـ جمهوری اسلامی ایران ـ ژاپنfa_IR
dc.titleبررسی تطبیقی فرایند تربیت شهروندی در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش  جمهوری اسلامی ایران با کشور ژاپنfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی، واحد بناب، باشگاه پژوهشگران جوان، بناب، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بنابfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue1


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد