مرور دوره 2, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
ارائه مدلی ریاضی برای مکانیابی ایستگاههای آتشنشانی با رویکرد حداکثر پوششی چنددورهای در مواقع اضطراری
(انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران, 2017-11-22)در این پژوهش مدلی برای مکانیابی ایستگاههای آتشنشانی و تخصیص ماشینهای خدماتی به ایستگاهها در دورههای مختلف و در مواقع اضطراری ارائه میشود. این مدل با در نظر گرفتن متغیر بودن مقدار تقاضاها و شعاع پوشش تسهیلات (با ...
-
ارائه یک شاخص جدید اعتبار خوشهبندی بر مبنای کاردینالیته فازی
(انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران, 2017-11-22)بسیاری از روشهای خوشهبندی مستلزم تعیین تعداد خوشههای مورد جستجو میباشند. به مسئله تعیین تعداد خوشههای مناسب در خوشهبندی، مسئله اعتبار خوشهبندی میگویند. تخمین تعداد خوشههای بهینه از مهمترین موضوعات مدنظر ...
-
اهمیتسنجی اقدامات مدیریت زنجیره تأمین سبز در حوزه صنایع نفتی ایران (رویکرد ترکیبی FISM_FANP)
(انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران, 2017-11-22)مدیریت زنجیره تامین سبز به عنوان یک فلسفه مهم سازمانی در کاهش خطرات محیطی و یک رویکرد پیشگیرانه جهت بهبود عملکرد زیست محیطی و دستیابی به مزایای رقابتی در سازمانها تلقی میشود. هدف اصلی پژوهش، شناسایی و اهمیتسنجی ...
-
بازطراحی شبکه زنجیره تأمین با در نظرگیری تصمیمات مسیریابی
(انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران, 2017-11-22)با توجه به وجود تغییرات در شرایط هر زنجیره تأمین، امکان نابهینه شدن طراحیهای اولیه شبکههای زنجیره تأمین وجود دارد. این تغییرات میتواند به دلایل گوناگونی مانند تغییر در مقدار یا مکان تقاضا، تغییر در تأمینکنندگان، هزینه ...
-
توسعه روش تصمیم گیری DANP براساس مجموعه های فازی تردیدی بازه مقدار
(انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران, 2017-11-22)روش های تصمیم گیری چند شاخصه نقش مهمی در حل مسائل دنیای واقعی دارند. پیچیدگی مسائل و عدم اطمینان و ابهام در اطلاعات سبب می شود که تصمیم گیری برای مدیران سخت و دشوار شود. مجموعه های فازی ابزاری مناسب جهت رفع ابهام و مقابه ...
-
حداقل دیرکرد در زمانبندی مسائل جریان کارگاهی با موعد تحویل میانی
(انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران, 2017-11-22)این مقاله به زمانبندی کارها در سیستم جریان کارگاهی با معیار عملکرد مجموع دیرکردهای مرحلهای میپردازد. این معیار بیانگر شرایطی است که کارها علاوه بر موعد نهایی، دارای موعدهای تحویل میانی برای فعالیتها هستند. در برخی ...
-
مقایسه فنون دادهکاوی و منطق فازی بهمنظور شناسایی رفتار مشتریان
(انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران, 2017-11-22)این تحقیق به مقایسه فنون دادهکاوی و منطق فازی در شناسایی رفتار مشتریان و شنیدن صدای آنها بهمنظور استفاده در فرآیند هزینهیابی هدف میپردازد. دادههای تحقیق مربوط به انبار دادههای فروش شرکت کاشی فرزاد در سالهای 93 و ...
-
پیشپردازش تصمیمگیری چند شاخصه با استفاده از دادهکاوی (مطالعه موردی: انتخاب لجستیک شخص ثالث در برونسپاری خدمات وارانتی یک شرکت تولیدی تجهیزات الکترونیکی)
(انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران, 2017-11-22)در سالهای اخیر، خدمات پس از فروش، یکی از مهمترین عوامل مؤثر در رضایت مشتریان بوده است. ارائه خدمات پس از فروش و وارانتی هزینههای زیادی را به تولیدکننده تحمیل میکند. ازاینرو اعمال سیاستهای مناسب در این خصوص، ...



