دوره 3, شماره 9
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رابطه بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت با معیارtobin’s Q
(سازمان بورس و اوراق بهادار, 2010-04-21)هدف این تحقیق، بررسی رابطه بین هزینههای تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q در شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران است. در این تحقیق دادههای مربوط به 100 شرکت به صورت ترکیبی و برای دورة زمانی 1383تا 1387 و با استفاده از ...
-
بررسی تأثیر چرخش موسسات حسابرسی بر کیفیت گزارش حسابرسی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(سازمان بورس و اوراق بهادار, 2010-04-21)در این تحقیق تاثیر چرخش موسسات حسابرسی بر کیفیت گزارش حسابرسی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مورد مطالعه قرار گرفته است. در واقع این تحقیق پاسخی به این پرسش است که، "چرخش موسسات حسابرسی چه تاثیری بر کیفیت ...
-
تأثیر متغیرهای مالی و غیر مالی بر صدور اظهار نظر مشروط حسابرسی( شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
(سازمان بورس و اوراق بهادار, 2010-04-21)امروزه رقابت در حرفه حسابرسی اهمیت زیادی دارد. از این رو کاهش هزینه، زمان و افزایش کیفیت حسابرسی از طریق بکارگیری اصول و فنون مدیریت در آن ضروری است. در این پژوهش رابطه متغیرهای مالی و غیرمالی بر صدورگزارش مشروط حسابرسی ...
-
ارزیابی عملکرد صندوقهای سرمایهگذاری سهام در ایران
(سازمان بورس و اوراق بهادار, 2010-04-21)صندوقهای سرمایهگذاری مشترک به عنوان یکی از مهمترین واسطههای مالی نقش انتقال سرمایه را از سوی دارندگان منابع (آحاد جامعه) به سمت مصرفکنندگان (شرکتهای تولیدی و خدماتی و سایر) بر عهده دارند. در ایران برای اولین بار در ...
-
بررسی تأثیر مالکیت نهادی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران
(سازمان بورس و اوراق بهادار, 2010-04-21)هدف این پژوهش بررسی تاثیرمیزان مالکیت نهادی برعملکرد شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران می باشد. برای اندازهگیری عملکرد شرکتها ازمعیارهای بازده حقوق صاحبان سهام(ROE) و Qتوبین بعنوان متغیرهای وابسته تحقیق ...
-
بررسی حباب قیمتی در بورس اوراق بهادار تهران
(سازمان بورس و اوراق بهادار, 2010-04-21)بورس اوراق بهادار تهران بعد از بازگشایی در سال 1368 در دوره فعالیت خود دچار فراز و نشیبهایی بوده است، که این فراز و نشیبها عموماً ذات بازار تلقی شده و نشان دهنده اتفاقات رخ داده در بازار میباشد. اما گاهی بازار ...



