نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبیاتی, احمدfa_IR
dc.contributor.authorقاسمی زاد, علیرضاfa_IR
dc.contributor.authorطاهری, عبدالمحمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:27:52Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:27:52Z
dc.date.available1399-07-09T02:27:52Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:27:52Z
dc.date.issued2019-07-23en_US
dc.date.issued1398-05-01fa_IR
dc.date.submitted2019-07-17en_US
dc.date.submitted1398-04-26fa_IR
dc.identifier.citationبیاتی, احمد, قاسمی زاد, علیرضا, طاهری, عبدالمحمد. (1398). بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد. فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 10, 67-78. doi: 10.22118/edc.2019.91022fa_IR
dc.identifier.issn2251-6506
dc.identifier.issn2345-2757
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22118/edc.2019.91022
dc.identifier.urihttp://journals.ajums.ac.ir/article_91022.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/220241
dc.description.abstractهدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد است. با وجود آن که درباره اهمیت شناسایی عوامل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در نهاد آموزش و پرورش به عنوان یکی از سازمان های مهم و حیاتی در جامعه، توافق کلی وجود دارد، اما الگویی که به صورت یکپارچه به این موانع بپردازد؛ ارائه نگردیده و تبیین نظری روشنی صورت نگرفته است با عنایت به نقش محوری آموزش و پرورش در جامعه، پژوهش حاضر در پی شناسایی عوامل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان است. این پژوهش در چارچوب رویکرد کیفی و با به کارگیری روش تحقیق داده بنیاد انجام گرفته است. ابزار جمع آوری داده ها، مصاحبه های نیمه ساختار یافته بوده و به منظور گردآوری اطلاعات، با به کارگیری روش نمونه گیری هدفمند با 35 نفر از خبرگان آشنا به مباحث آموزش و پرورش و مدیریت آموزشی، مصاحبه انجام شد. تجزیه و تحلیل داده ها در سه مرحله کدگذاری باز، کدگذاری محوری و کدگذاری انتخابی انجام گرفت. بر اساس آن، مدل کیفی پژوهش راحی شد. نتایج پژوهش حاضر نشان دهنده استخراج بالغ بر 125  کد باز یا مفهوم اولیه از مصاحبه ها و نیز احصاء 35 مفهوم و 5 مقوله است که در قالب مدل عوامل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان قرار گرفت.fa_IR
dc.format.extent452
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازfa_IR
dc.publisherJundishapur University of Medical Sciencesen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهوازfa_IR
dc.relation.ispartofEducational Development of Judishapuren_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22118/edc.2019.91022
dc.subjectمدیریت غیرمتمرکزfa_IR
dc.subjectآموزش و پرورشfa_IR
dc.subjectکدگذاریfa_IR
dc.subjectنظریه داده بنیادfa_IR
dc.titleبررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیادfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری،گروه مدیریت آموزشی، واحد کازرون، دانشگاه آزاد اسلامی،کازرون، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیات علمی، گروه مدیریت آموزشی، واحد کازرون، دانشگاه آزاد اسلامی، کازرون، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیات علمی، گروه مدیریت آموزشی، واحد کازرون، دانشگاه آزاد اسلامی،کازرون، ایرانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.spage67
dc.citation.epage78
nlai.contributor.orcid0000-0002-9370-3228


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد