مرور دوره 8, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2017-12-22)استراتژیهای فراشناختی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی هستند. هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش استراتژیهای فراشناختی بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی بود. پژوهش حاضر شبه تجربی با ...
-
باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2017-12-22)هدف پژوهش حاضر، شناخت رابطهی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی از طریق نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه و تفاوتهای بین دو جنس در این متغیرها بود. از طریق نمونهبرداری تصادفی خوشهای، 384 دانشآموز دبیرستانی مدارس ...
-
مقایسه میزان رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز از روشهای مختلف آموزشی سخنرانی، الکترونیک و ترکیبی در آموزش درمانهای دارویی بدون نسخه
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2017-12-22)رضایت دانشجویان از شیوههای تدریس، تاٌثیر بسزایی در موفقیت تحصیلی آنها دارد. بنابراین یافتن راهکارهای موفق در جهت افزایش رضایت دانشجویان از روشهای تدریس، جزء اولویتهای آموزشی به شمار میرود. در این پژوهش، به مقایسه و ...
-
شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاریهای عاطفی دانشآموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2017-12-22)هدف این مطالعه شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاریهای عاطفی دانشآموزان از دیدگاه والدین دارای فرزندان با و بدون ناهنجاریهای عاطفی بود. این مطالعه کیفی و از نوع پدیدارشناسی بود. در همین راستا،20 زوج (10 زوج دارای ...
-
آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2017-12-22)این پژوهش با هدف آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 2017 با توجه به ارتباط میان متغیرهای سطح رشد اخلاقی و خودکنترلی با الگوی "استناد به مقالات متا استناد" در ...
-
بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2017-12-22)هدف پژوهش بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب (یکی از روشهای قدیمی آموزش پزشکی) از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان بود که از بین مقاطع مختلف گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز که ژورنال کلاب اجرا میکردند، ...
-
بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2017-12-22)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بیرجند بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی و جامعه آماری کلیه دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال تحصیلی 95_1394 ...
-
بررسی رابطه بین کمال گرایی و الکسیتیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2017-12-22)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین کمالگرایی و الکسیتیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بود.جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی در سال تحصیلی 94_93 بودند ...
-
شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2017-12-22)سوء مصرف و وابستگی به مواد یکی از پیچیدهترین مشکلات بهداشتی جهان است؛ لذا این مطالعه توصیفی مقطعی با هدف تعیین شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در بین 302 نفر از دانشجویان پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان ...



