مرور دوره 5, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-01-21)هدف از پژوهش حاضر بررسی تعیین اثربخشی مداخلههای روانشناختی در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز بود. در این مطالعه، تمامی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشکدههای هفتگانه ...
-
ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-01-21)پژوهش حاضر با هدف تحلیل رابطهی بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکدهی پزشکی مشهد در تابستان 1392 انجام شده است. این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. حجم نمونه، برابر با 170 نفر با استفاده از روش ...
-
بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-01-21)پایان نامه های دانشجویی، بخش عمده ای از تحقیقات کشور را تشکیل می دهند. توجه به پژوهشهای دانشجویی می تواند در اصلاح مشکلات موجود تأثیرگذار باشد. این مطالعه به منظور بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی ...
-
بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380)
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-01-21)دوره ی علوم پایه، با توجه به نقش آن در پایه ی علمی دانشجوی پزشکی و تأثیر آن در مقاطع بالاتر و حتی آینده ی شغلی پزشکان آینده ی کشور بسیار با اهمیت می باشد. در نتیجه، ارزیابی روند تحصیلی در این دوره، آن هم در بازه-های زمانی ...
-
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-01-21)امروزه در رشتهی پرستاری به فارغالتحصیلانی نیاز داریم که بتوانند مهارتهای تفکر انتقادی و حل مسأله را در محیط بالین به کار بندند. به عقیدهی صاحبنظران آموزشی روشهای نوین تدریس همچون نقشهی مفهومی میتواند در این زمینه ...
-
تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-01-21)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر آموزش مستقیم بر مهارت خواندن کودکان با ناتوانی یادگیری (اختلال خواندن) بوده است. روش پژوهش تجربی و از طرح تکآزمودنی از نوع چند خط پایه استفاده شده است. برای این منظور از بین دانشآموزان پایهی ...
-
دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-01-21)یکی از ارکان اساسی در آموزش مامایی ارائهی حمایت و نظارت بالینی کافی از سوی مربیان بالینی میباشد. فقدان چنین حمایت و نظارتی میتواند پیامدهای یادگیری بالینی دانشجویان مامایی را تحت تأثیر قرار دهد. در مرور وسیع متون ...



