مرور دوره 7, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-10-22)امروزه استفاده از روشهای آموزشی که بتواند مشارکت دانشجویان را در فرایند یادگیری تقویت نماید مورد توجه جدی است. لذا پژوهش حاضر در صدد بررسی مزایای تدریس دانشجویان دکترای مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی به عنوان یکی از روشهای ...
-
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-10-22)روش تکلیف محور نوعی روش تدریس می باشد که تأکید آن بر یادگیری معنادار از طریق انجام تکلیف در بافتی کاملاً دانشجو محور (یادگیرنده_ محور) است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر به کارگیری آموزش تکلیف_ محور به شیوۀ رسم و رنگآمیزی ...
-
دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-10-22)دانشجویان رشتة مامایی لازم است در پایان دورة تحصیل، از حداقل توانمندی برای ارائة خدمات حرفه ای برخوردار باشند. هدف از این پژوهش، تعیین میزان دستیابی دانشجویان مامایی به حداقل های یادگیری در واحد بارداری و زایمان و موانع ...
-
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-10-22)هدف از این پژوهش ارزیابی دیدگاه اساتید و دانشجویان نسبت به اولویت های تدریس اثربخش در نظام آموزشی است. این پژوهش به شیوة توصیفی_مقطعی و در سال تحصیلی 93-92 در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام شد.80 پرسش نامه به ...
-
بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-10-22): با توجه به این که عوامل مختلفی مانند فرهنگ، شرایط اقلیمی، اقتصادی میتوانند بر انگیزههای افراد در انتخاب یک رشتة دانشگاهی مؤثر باشد مطالعۀ حاضر به منظور تعیین انگیزههای دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در انتخاب رشتة خود ...
-
نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-10-22)به کارگیری مهارتهای ارتباط با بیمار جزء اساسی مراقبت پرستاری است. بررسی جنبههای مختلف آموزش و به کارگیری این مهارتها حائز اهمیت است. مطالعه به روش مقطعی در سال 1390-1389 با هدف بررسی نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه ...
-
دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-10-22)شرایط یاددهی ویادگیری ومحیط آموزشی ازنکات قابل توجه درکسب مهارتها وتوانمندی های دانشجویان درطی دوران تحصیل آنها است.این مطالعه، باهدف بررسی وتعیین وضعیت موجود درمحیط های آموزشی و شرایط یاددهی و یادگیری دانشجویان پرستاری ...



