دوره 6, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارائه ی روشی نوین در آموزش، ارزیابی و پسخوراند به دستیاران کشیک در بخش های بالینی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-10-23)با توجه به چالش های نظام سلامت و در راستای اهداف و سیاست های آموزشی و پژوهشی کلان کشور (سیاست های کلی سلامت 2014 و سند چشم انداز ایران 2004) و با استفاده از امکانات و دانش موجود، به منظور تربیت پزشکان حاذق، با مسؤولیت و ...
-
بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-10-23)به دنبال رشد روزافزون فن آوری اطلاعات، روش های سنتی آموزش که در حال حاضر اجرا می شوند به تنهایی پاسخ گوی نیازهای آموزشی کارکنان سازمان های امروزی نمی باشند. این پژوهش به صورت توصیفی-تحلیلی در آبان ماه سال 1393 و به منظور ...
-
تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی رابطین سلامت در رابطه با پیشگیری از بیماری سالک
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-10-23)با توجه به شیوع بالای بیماری سالک و مطالعات محدود در زمینه ی آموزش رابطین سلامت از طریق مدلهای آموزشی در رابطه با بیماری سالک، مطالعه ی حاضر با هدف تعیین تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی ...
-
بررسی مهارت تفکر انتقادی و مؤلفه های آن در دانشجویان پرستاری
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-10-23)مهارت های تفکر انتقادی در آموزش پزشکی هدف غایی بوده و دانشجویانی که منتقدانه تفکر می کنند کمتر به قضاوت های غلط می پردازند و بیشتر بر حیطه ی بالین متمرکز می شوند که خود می تواند خلأ میان آموزش تئوریک و بالینی را کاهش دهد. ...
-
بررسی عوامل موثر بر توسعه ی آموزش الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-10-23)محیط رقابتی دنیای امروز و توسعه ی علم و فن آوری، استفاده از آموزش الکترونیکی را در جامعه ی بشری امری اجتناب ناپذیر کرده است. در یک دهه ی اخیر، وجود چالش هایی از قبیل تقاضای روزافزون آموزش عالی، عدم کفایت بودجه، کمبود ...
-
چه عواملی در عصر کنونی بر فرآیند تحصیل دانشجویان رشته ی پزشکی مؤثر است؟
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-10-23)با عنایت به اهمیت شغل پزشکی و رسالت دانشگاه در تربیت پزشکان کارآمد، پرتوان و متعهد، در این تحقیق عوامل اثرگذار در فرآیند تحصیلی دانشجویان پزشکی در عصر کنونی بررسی گردید. این مطالعه در بین ١١٠ نفر از دانشجویان رشته ی پزشکی ...
-
بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-10-23)این مطالعه به منظور بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی- مهندسی انجام شد. این مطالعه ی مقطعی بر روی 383 نفر از دانشجویان سال های اول تا سوم رشته های ...
-
تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-10-23)آموزش مهارت های ارتباطی، مسؤولیت پذیری، احترام، آگاهی از خود و تفکر انتقادی از شاخص های مهم تغییر رفتارهای یادگیری در روش های نوین است. هدف از این مطالعه، بررسی تأثیر دو روش آموزش CBL (یادگیری مبتنی بر زمینه) و سنتی بر ...
-
ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-10-23)آینده برای جوانان نیز یکی از دغدغه های مهم فکری است که با اهداف، امیدها و ترس های آن ها آمیخته است. امروزه با صنعتی شدن جوامع، آینده ی جوان از لحاظ شغلی و ازدواج به تعویق افتاده است. هدف مطالعه ی حاضر، بررسی اثر غیر ...



