مرور دوره 5, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 11 از 11
-
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22)دانشجویان دانشگاهها، به لحاظ حساسیت دوران رشد و شرایط بحرانی این برهه، به ویژه در سال اول ورود به دانشگاه و ناآشنایی با این محیط فشارها و ناراحتیهای زیادی را تجربه میکنند، لذا حمایت از آنها در این مسیر ضروری است. با ...
-
ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22)از آنجایی که هر آموزشی نمی تواند منجر به یادگیری گردد و روش های سنتی کمتر موجب یادگیری عمقی می-شوند، بر آن شدیم تا یکی از روش های فعال یادگیری یعنی روش آموزش بر اساس بیمار Case –based teaching را در تدریس برخی دروس شایع و ...
-
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش-آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی 91-90 بود. این پژوهش از نوع توصیفی همبستگی بود. جامعه ی آماری ...
-
بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22): آموزش بالینی نوعی آموزش است که دانشجو در تعامل با مربی و محیط، مفاهیم آموخته شده را در حیطهی عمل به کار میگیرد. با وجود تلاشهایی که از طرف مسؤولان آموزش پرستاری و مسؤولان درمانی برای اصلاح مشکلات آموزش بالینی صورت ...
-
بررسی میزان انگیزه و علاقهی دانشجویان کارشناسی رشتهی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامهی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22)این پژوهش با هدف بررسی انگیزه و علاقهی دانشجویان کارشناسی رادیولوژی در اولویت دادن به انتخاب شغل و یا ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر انجام شد. پژوهش حاضر از نوع مطالعات توصیفی مقطعی است که در آن از روش نمونهی در دسترس جهت ...
-
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22)مطالعه ی حاضر با هدف تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دورههای آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 انجام گرفته است. ...
-
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22): از آن جایی که آموزش بالینی در تربیت پزشکان نقش کلیدی دارد. توجه به عوامل مؤثر در این حیطه بر کیفیت آموزش بالینی حائز اهمیت می باشد. این مطالعه با هدف بررسی رضایتمندی دانشجویان از اجرای یک روش آموزشی بیمار- محور در بخش ...
-
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22)ییکی از روشهای مفید و مقرون به صرفه برای پیشرفت و هماهنگی حرفهی پرستاری با پیشرفتهای حاصله در تکنولوژی علوم پزشکی و اجتماعی، آموزش ضمن خدمت میباشد که شامل تمام آموزشهای شغلی است که برای ارتقای کیفیت عملکرد افراد به ...
-
مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22)با توجه به اهمیت آموزش الکترونیک در آموزش علوم پزشکی، طراحی و راهاندازی تکنیکهای نوین آموزشی اهمیت دارد. بر این اساس، مطالعهی حاضر با هدف مقایسهی دو روش آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ به شیوهی بحث گروهی ...
-
میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودکآزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22)
-
نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-06-22)بررسی موانع پژوهشی در هر رشتهی علمی اهمیت خاصی دارد و میتواند ضعف وکمبودهای آن رشته را نمایان نماید. این مطالعه به منظور تعیین دیدگاه اعضای هیأت علمی در ارتباط با موانع انجام تحقیقات پژوهش در آموزش انجام گرفت. طی یک ...



