دوره 2, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی وضعیت سرمایهی اجتماعی در بین اعضای هیأت علمی دانشکدهی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در سال 1390
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-12-21)امروزه به این مهم پی بردهاند که توسعه هر جامعهای در گروی افزایش سطح سرمایهی اجتماعی سازمانها و نهادهای فعال در آن است. منابع بسیاری در ایجاد این سرمایه نقش دارند، از بین این منابع، دانشگاهها میتوانند با ...
-
مشارکت دانشجویان درفعالیتهای آموزشی: تجربهی جدید در ارائهی درس و نحوهی ارزشیابی تحصیلی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-12-21)آموزش پزشکی یکی از اولویتهای مهم در وزارت بهداشت ایران است. رضایتمندی آموزشی در پیشرفت تحصیلی مؤثر است و به دانشجویان در کسب نمرات بهتر در دروسشان کمک میکند. هدف از انجام این مطالعه تعیین اثر مشارکت آموزشی دانشجویان ...
-
وضعیت آموزشی گروه پرستاری مامایی از دیدگاه اعضای هیأت علمی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-12-21)فعالیتهای آموزشی هر کشور را میتوان سرمایهگذاری یک نسل برای نسل دیگر دانست. این مطالعهی توصیفی - مقطعی با هدف تعیین وضعیت آموزشی گروه پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی ...
-
ارزشیابی دانشجویان کارشناسی بهداشت در درس نظری به صورت تلفیقی از خودارزیابی، ارزشیابی توسط همکلاسیها و استاد
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-12-21)ارتقای کیفیت آموزشی هدف متعالی نظامهای آموزشی است و امروزه ضرورت توجه به کیفیت و تعالی برای ارتقای آن از طریق ارزشیابی احساس شده است. در این بررسی از 92 دانشجو در سه دورهی متوالی سالهای 87-88-1389 به عنوان نمونه ...



