دوره 3, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندانپزشکی اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-10-22)رادیولوژی یکی از علوم پایهی رشتهی دندانپزشکی است که نقش اساسی در تشخیص و طرح درمان دارد. نوشتن گزارش کتبی دارای این مزیت است که دانشجو با دقت بیشتری دندانها و بافتهای پیرامون آنها را بررسی میکند و احتمالاً در ...
-
بررسی تأثیر ارائهی همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماریها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماریها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-10-22)هر الگوی تدریس نوعی پژوهش دربارهی تدریس و یادگیری است. در فعالیتهای آموزشی، معلم باید تلاش کند با بهره جویی از روشها و وسایل، شرایط را برای یادگیری شاگردان فراهم سازد. درتدریس معمول، مراقبت پرستاری درآخرین قسمت ...
-
بررسی رابطهی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-10-22)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطهی احساس خودکارآمدی، کیفیت تجارب یادگیری و چهار بعد آن شامل انعطافپذیری مواد درسی، محتوای آموزشی، منابع آموزشی موجود و کیفیت رابطهی استاد و دانشجو با فرسودگی تحصیلی دانشجویان بود. نمونهی ...
-
بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاهمدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعهی مقطعی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-10-22)روانشناسان تربیتی معتقدند که یادگیری باید چنان سازماندهی شود که هر فراگیر بر اساس تواناییهای خود یاد بگیرد. با توجه به اینکه تاکنون در ایران در مورد نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی مطالعات زیادی صورت نگرفته است، ...
-
بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایاننامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-10-22)شناخت دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد انتخاب موضوع پایاننامه و استاد راهنما میتواند برنامهریزان آموزشی را در اصلاح و ارتقای سطح پژوهش در عرصهی سلامت در کشور یاری دهد. هدف از انجام مطالعهی حاضر بررسی معیارهای ...
-
بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربهی آموزش بالینی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-10-22)چکیده: دانشجویان تقریباً همیشه اولین روز فعالیتهای یادگیری بالینی در محیط بالینی جدید را بهعنوان یک رویدادپراسترس قلمداد میکنند. این استرسها میتواند سلامت روانی دانشجویان را به خطر اندازد. این مطالعهی مقدماتی با ...
-
ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2012-10-22)در این تحقیق، میزان رضایت مراجعین دانشکدهی دندانپزشکی از خدمات بخشهای مختلف آموزشیدرمانی سنجیده و از نتایج بهدست آمده در راستای بهبود و اصلاح فعالیتها و ارتقای سیستم آموزشی-درمانی بخشها استفاده میشود. در این ...



