دوره 4, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکده ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سال 89-1388
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-01-21)هدف پژوهش حاضر ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکدهی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بوده است. جامعه ی آماری پژوهش جمعاً بالغ بر208 نفر بوده است.در این پژوهش از روش های ...
-
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-01-21)دانشجویان به عنوان یکی از ارکان اصلی در دانشگاه، پیکرهی اصلی سازمانهاای متتلاا اجتمااعی را در آیناده تشکیل می دهند. نگرش و رضایتمندی آنان در زمینه رشته تحصیلیشان عامل مهمی در ایجاد انگیزش آنها میباشد. ایا مطالعه با هدف ...
-
بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-01-21)این پژوهش با هدف بررسی رابطه ی بین مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام گردید. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است و جامعه آماری شامل همه اعضای هیأت علمی دانشگاه ...
-
مقایسه ی رفتار اطلاع یابی اینترنتی: مطالعه ی موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-01-21)هدف از پژوهش حاضر مقایسه رفتار اطلاعیابی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بوده که با روش توصیفی پیمایشی صورت گرفته است. جامعه پژوهش شامل کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نمونه پژوهش ...
-
اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-01-21)هدف اصلی این پژوهش تعیین تأثیر روش مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزهی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان بود. در این پژوهش تجربی 93 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران به صورت تصادفی ...
-
کاربردپذیری نظریه ی شخصیتی پنج عامل بزرگ شخصیت در موقعیت های تحصیلی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-01-21)هدف اساسی این پژوهش پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس پنج عامل بزرگ شخصیت است. نمونهای مشتمل بر 903 نفر ) 903 دختر، و 902 پسر( از دانش آموزان سال سوم راهنمایی شهر دزفول به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند و به ...



