دوره 9, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-03-21)شناسایی چالشهای موجود در آموزش بالینی و اقدام برای اصلاح آن موجب بهبود دستیابی به اهداف آموزشی میگردد، لذا این پژوهش با هدف تعیین چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز اجرا شد. در این ...
-
بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-03-21)در روشهای نوین آموزشی، افزایش مشارکت دانشجویان و توجه به انجام کار گروهی در امر یادگیری در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. مطالعه حاضر با هدف کاربرد روش تدریس یادگیری مبتنی بر تیم (team based learning(TBL)) در دوره ...
-
نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-03-21)نقش مربیان بالینی در کیفیت آموزش بالینی پر رنگ بوده و میتوانند با ایجاد یک محیط آموزشی مناسب در کسب توانمندیهای حرفهای مؤثر باشند. آگاهی از نظرهای دانشجویان بهعنوان عنصر اصلی آموزش میتواند در بهبود جریان آموزش مؤثر ...
-
اثربخشی آموزش انعطافپذیریکنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-03-21)هدف از انجام این پژوهش تعیین میزان اثربخشی آموزش انعطافپذیری کنشی بر بهزیستی روانشناختی و خوشبینی دانشجوهای دختر افسرده دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بود. حجم نمونه 20 نفر که از جامعهی مذکور انتخاب و به دوگروه آزمایش ...
-
بررسی و مقایسهی میزان اضطراب کتابخانهای و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-03-21)کتابخانههای دانشگاهی به عنوان پایه اصلی پژوهش و آموزش در دانشگاهها محسوب میشوند. اضطراب کتابخانهای یکی از عواملی است که میتواند مانع بهرهگیری دانشجویان از دانش موجود در کتابخانهها شود. پژوهش حاضر به منظور بررسی و ...



