دوره 6, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-04-21)سلامت روانی دانشجویان، یکی از مسائل اساسی زندگی دانشجویی است، که توجه به آن در رشد و توسعه جامعه اثر مستقیم دارد و پرداختن به آن شرط اصلی بهره وری از نیروی کارآمد و تحصیل کرده است. هدف از این مطالعه بررسی سلامت روان دانشجویان ...
-
چالشهای موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-04-21)شرایط مؤثر بر آموزش و یادگیری بالینی، به ویژه درس اصول و فنون پرستاری، میتواند در کسب صلاحیت مهارتهای اولیه ی بالینی تأثیر داشته باشد. مطالعه ی حاضر، با هدف شناسایی وضعیت موجود آموزش بالینی اصول و فنون در میان دانشجویان ...
-
انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آیندهی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-04-21)انتظارات و نگرش دانشجویان در زمینه ی رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی شان عوامل بسیار مهمی در انگیزش آن ها می باشد. این مطالعه با هدف بررسی رابطه ی انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آینده ی شغلی در دانشجویان دانشکده ی ...
-
کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-04-21)ارتقاء و به روز رسانی دانش پزشکی یکی از اصول حرفه ای در علوم پزشکی می باشد. مطالعات نشان می دهد که اجرای روش های سنتی و سخنرانی، فاقد اثربخشی و موجب دل زدگی، خستگی و نارضایتی شرکت کنندگان می شود. لذا با لحاظ نمودن اصول ...
-
مقایسه دیدگاه اعضاء هئت علمی و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت برگزاری گزارش صبحگاهی(سال1391)
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-04-21)هدف برگزاری گزارش صبحگاهی آموزش فراگیران در مورد جنبه های مختلف بیماری و آموزش بیمارگرا می باشد در این مطالعه مقطعی41 استاد و 103 دانشجو با روش نمونه گیری مبتنی بر هدف وارد مطالعه شدند ابزار جمع آوری اطلاعات پرشسنامه 15ای ...
-
مقایسه ی دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل مؤثر بر
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-04-21)این مطالعه با هدف مقایسه ی دیدگاه مدرسان و دانشجویان در مورد عوامل مؤثر بر ارزشیابی مدرس توسط دانشجو به صورت توصیفی مقایسه ای از نوع مقطعی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 1391 انجام شده است. جامعه ی آماری مورد ...
-
تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-04-21)هدف از فعالیتهای دانش در سازمانها به ویژه بیمارستانها اطمینان از رشد و تداوم فعالیتها، کسب مداوم دانش و توسعهی دانش جدید است. از اینرو این تحقیق با هدف تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بین بیمارستانهای دانشگاه ...
-
بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارندهی آموزش بالینی مؤثر از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال 1389
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2015-04-21)از محیط بالینی به عنوان اثرگذارترین محیط آموزشی برای کسب مهارت های بالینی و دانش یاد می شود. شناسایی مسایل موجود در آموزش بالینی و اقدام در جهت اصلاح آن ها نقش به سزایی در دستیابی به اهداف آموزشی دارد. هدف از این پژوهش ...



