اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (act) بر افزایش تحمل آشفتگی و تنظیم شناختی در دانش آموزان با اختلال اضطراب اجتماعی
(ندگان)پدیدآور
روحی, رمیناجربه کار, مهشیدنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیشماره نشریه
32تاریخ نشر
2018-05-221397-03-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسارسازمان پدید آورنده
دکتری روانشناسی تربیتی، واحد کرمان، گروه روانشناسی، کرمان، ایراناستادیار دانشگاه شهید باهنر کرمان، گروه روانشناسی، کرمان، ایران
شاپا
2822-24762830-2476




