مدیریت کیفیت جامع
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخص
نوع مدرک
Textترویجی
زبان مدرک
فارسیچکیده
در شماره صفر فصلنامه، فلسفه و ضرورت بررسی کنترل کیفیت به عنوان پیش نیاز بحث مدیریت کیفیت جامع مطرح گردید و تعاریف، مفاهیم، اصول و روشهای کنترل کیفیت مورد بحث قرار گرفت. هدف از بحث کنترل کیفیت در شماره صفر آشنایی خوانندگان با مدیریت کیفیت بود. که همراه آن، پیشینه تاریخی و روشهای کنترل کیفیت و بخشی از ابزارها و سیستمهای اندازه گیری و چگونگی کشف میزان موفقیت در مدیریت کیفیت مورد بحث قرار گرفت. در این شماره که به مدیریت کیفیت جامع و سراسری اختصاص دارد، بعد از تعریف مدیریت کیفیت جامع و تشریح کیفیت تولید سراسری، نقش کیفیت جامع در موفقیت سازمانها، چگونگی بهبود کیفیت جامع و نحوه کنترل آن و بهبود کیفیت جامع از نظر ادوارد دومین و نیز فرآیند کنترلی کیفیت، تشریح می شود.
کلید واژگان
..............شماره نشریه
2تاریخ نشر
2000-01-211378-11-01
ناشر
دانشگاه جامع امام حسین (ع) مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکیشاپا
2008-91982717-1647



