• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی مدیریت زنجیره تأمین
    • دوره 3, شماره 10
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی مدیریت زنجیره تأمین
    • دوره 3, شماره 10
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مروری‌ بر مفاهیم‌ لجستیک‌ بازاریابی‌

    (ندگان)پدیدآور
    علیخانی, حمیدناصحی‌فر, وحید
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    وظیفة‌ لجستیک‌ یک‌ سازمان‌، تهیه‌ سیستمی‌ است‌ که‌ تأمین‌کننده‌ نیازها، اهداف‌ با حداقل‌ هزینه‌ و زمان‌ ممکن‌ باشد. لذا سیستم‌ لجستیک‌ ارتباط‌ اساسی‌ با عملیات‌ بازاریابی‌ دارد. هر چند وجود یک‌ سیستم‌ لجستیک‌ جامع‌ و منسجم‌ می‌تواند هزینه‌ و زمان‌ را کاهش‌ و کیفیت‌ و مطلوبیت‌ را افزایش‌ دهد، اما در شرایط‌ فعلی‌ که‌ خلاء یک‌ لجستیک‌ جامع‌ احساس‌ می‌شود، وجود زیرسیستم‌های‌ منسجم‌ و قوی‌ تا حدودی‌ می‌تواند به‌ رفع‌ این‌ نقیصه‌ کمک‌ نماید. لجستیک‌ بازاریابی‌، شامل‌ فعالیت‌های‌ حمل‌ونقل‌، انبارداری‌، جابه‌جایی‌ مواد، پردازش‌ سفارشات‌ و در دسترس‌ بودن‌ موجودی‌ می‌شود که‌ انسجام‌ این‌ فعالیت‌ها می‌تواند بر روی‌ کاهش‌ هزینه‌ها و عملیات‌ و ارائه‌ خدمات‌ به‌ مشتریان‌ تأثیر به‌ سزایی‌ بگذارد.
    کلید واژگان
    مفاهیم لجستیک

    شماره نشریه
    10
    تاریخ نشر
    2002-02-20
    1380-12-01
    ناشر
    دانشگاه جامع امام حسین (ع) مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکی

    شاپا
    2008-9198
    2717-1647
    URI
    https://scmj.ihu.ac.ir/article_203450.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/216507

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب