نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفتح‏ اله, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorملکی, فاطمهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:17:06Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:17:06Z
dc.date.available1399-07-09T02:17:06Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:17:06Z
dc.date.issued2011-11-22en_US
dc.date.issued1390-09-01fa_IR
dc.date.submitted2013-06-26en_US
dc.date.submitted1392-04-05fa_IR
dc.identifier.citationفتح‏ اله, مهدی, ملکی, فاطمه. (1390). مدیریت زمان در زنجیره‌های تأمین مبتنی بر سکو. نشریه علمی مدیریت زنجیره تأمین, 13(33)fa_IR
dc.identifier.issn2008-9198
dc.identifier.issn2717-1647
dc.identifier.urihttps://scmj.ihu.ac.ir/article_203413.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/216471
dc.description.abstractاین مقاله با توجه به توسعه کسب و کارهای مبتنی بر شبکه و نیز ضرورت بهره‌گیری از رویکرد سکوی مشترک جهت حفظ و توسعه مزیت‌های رقابتی پایدار، نسبت به توسعه مفهوم جدید زنجیره‌های تأمین مبتنی بر سکو ارائه شده است. از جانب دیگر با توجه به اهمیت عامل زمان به‌عنوان یکی از معیارهای اصلی موفقیت در زنجیره تأمین، سعی شده نسبت به شناسایی و بررسی مؤلفه‌های تاثیرگذار بر چرخه زمان اقدام شود و نحوه مدیریت آن با بهره‌گیری از راهبردها و رویکردهای سکوی مشترک، مطرح گردد. برای این منظور پس از بررسی مستندات علمی و موردکاوی صنعت خودرو و نیز اخذ نظرات خبرگان از طریق مصاحبه و توزیع پرسشنامه، نسبت به ارزیابی و تحلیل نتایج اقدام گردید و با بهره‌گیری از روش سیستم‌های نرم، نگاشتی از مؤلفه‌های تاثیرگذار برعامل زمان در دنیای واقعی در قالب یک مدل مفهومی توسعه یافته است. مدل مفهومی توسعه یافته می‌تواند به‌عنوان چارچوبی زمینه مدیریت اثربخش چرخه زمان را در طول زنجیره‌های تأمینی که از راهبرد سکوی مشترک استفاده می‌کنند فراهم آورد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه جامع امام حسین (ع) مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکیfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه علمی مدیریت زنجیره تأمینfa_IR
dc.subjectسکوی مشترک؛ خانواده محصول؛ استراتژی سکو؛ سکوی محصولfa_IR
dc.titleمدیریت زمان در زنجیره‌های تأمین مبتنی بر سکوfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و رئیس موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایرانfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue33


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد