نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorاعرافی, علیرضاfa_IR
dc.contributor.authorموسوی, سید نقیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:14:43Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:14:43Z
dc.date.available1399-07-09T02:14:43Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:14:43Z
dc.date.issued2017-08-23en_US
dc.date.issued1396-06-01fa_IR
dc.date.submitted2017-05-09en_US
dc.date.submitted1396-02-19fa_IR
dc.identifier.citationاعرافی, علیرضا, موسوی, سید نقی. (1396). جواز «آموزش دربارۀ ادیان» از منظر فقه تربیتی *. مطالعات فقه تربیتی, 4(7), 7-36.fa_IR
dc.identifier.issn2476-4353
dc.identifier.urihttp://mft.journals.miu.ac.ir/article_3777.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/215631
dc.description.abstractچند دهه است که در مقام نظر و عمل در جوامع چندفرهنگی و سکولار، «آموزش دربارۀ ادیان» به جای «آموزش دین» در تربیت دینی مطرح شده است. نوشتار حاضر درصدد است تا این اندیشه را به محک فقه تربیتی بنهد و ادلۀ جواز آن را ابداع و ارزیابی نماید. بر این اساس، هشت دلیل برای دفاع از جواز این اندیشه مطرح شد و در نهایت این نتیجه حاصل شد که «آموزش دیگر ادیان» به متربی مسلمان ذیل «تربیت اسلامی» به عنوان اولی مستحب و در مواردی واجب است.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherجامعة المصطفی| العالمیةfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات فقه تربیتیfa_IR
dc.subjectآموزش دینfa_IR
dc.subjectآموزش دربارۀ ادیانfa_IR
dc.subjectتربیت دینیfa_IR
dc.subjectفقه تربیتیfa_IR
dc.subjectتربیت سکولارfa_IR
dc.subjectتربیت اسلامیfa_IR
dc.titleجواز «آموزش دربارۀ ادیان» از منظر فقه تربیتی *fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدنشیار جامعة المصطفی العالمیه.fa_IR
dc.contributor.departmentدانش‌پژوه دکتری مجتمع آموزش عالی فقه (نویسنده مسئول) (snmosavi57@gmail.com).fa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue7
dc.citation.spage7
dc.citation.epage36


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد