دوره 3, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران
(دانشگاه قم, 2017-08-23)در پژوهش حاضر، با استفاده از روش کتابسنجی، وضعیت کلی کتابهای ترجمه شده حوزه زنان و خانواده بر اساس هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی وضعیت کلی کتابهای ترجمه شده حوزه زنان و خانواده بر اساس متغیرهایی نظیر موضوع اصلی و فرعی، زبان، ...
-
بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینههای کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استانداردهای مورد استفاده
(دانشگاه قم, 2017-08-23)هدف: هدف از پژوهش حاضر ارائه تصویری از ابزارهای رابط در پیشینههای کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و تطبیق آنها با انواع روابط کتابشناختی مطرح در طبقهبندیهای تیلت، اسمیراگلیا، و الگوی اف.آر.بی.آر. بود تا از ...
-
مطالعه تأثیر فناوری های آموزشی بر رابطه بین سواد اطلاعاتی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان
(دانشگاه قم, 2017-08-23)هدف از پژوهش حاضر، مطالعه تأثیر فناوریهای آموزشی بر رابطه بین سواد اطلاعاتی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان است. پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و روش پژوهش همبستگی می باشد. جامعه آماری دانش آموزان پسر پایه ششم مدارس شهدای ...
-
امکان سنجی ارائه آموزش مجازی در رشته های علوم انسانی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور مشهد
(دانشگاه قم, 2017-08-23)این پژوهش به سنجش امکان ارائه آموزش مجازی از طریق اینترنت در رشته های علوم انسانی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور مشهد پرداختهاست. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، و از نظر روش، پیمایشی- تحلیلی است. جامعه آماری از دو گروه ...
-
بررسی انگیزههای استفاده از شبکههای اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی
(دانشگاه قم, 2017-08-23)هدف: شناسایی انگیزههای استفاده از شبکههای اجتماعی توسط دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی انجام گرفته است.روش پژوهش:از نظر هدف کاربردی و از نظر روش کار، پیمایشی است. جامعه مورد مطالعه دانشجویان مشغول به تحصیل علم اطلاعات ...



