دوره 4, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تعیین نیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاع یابی دانش پژوهان حوزه علمیه خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی
(دانشگاه قم, 2018-05-22)هدف: پژوهش حاضر تعیین رفتار اطلاعیابی دانشپژوهان سطح چهار حوزههای علمیه خراسان رضوی با استفاده از شبکه عصبی میباشد. روششناسی: پژوهش حاضر از نوع کاربردی و به روش پیمایشی- توصیفی است که با رویکرد کمی و با استفاده از ...
-
بررسی تأثیر هوش سازمانی بر ارتقاء سلامت سازمانی کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه
(دانشگاه قم, 2018-05-22)هدف: هدف از این پژوهش بررسی رابطه هوش سازمانی بر ارتقاء سلامت سازمانی کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه است.روش پژوهش: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و به روش توصیفی-همبستگی بین جامعهای مشتمل بر 80 نفر انجام شد. ابزار پژوهش ...
-
تحلیل کانونی رابطه بین سرمایه اجتماعی و سواد اطلاعاتی کارکنان
(دانشگاه قم, 2018-05-22)هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی همبستگی کانونی بین مولفه های سرمایه اجتماعی، یعنی متغیر های X شامل مولفه شناختی، رابطه ای و ساختاری و مولفه های سواد اطلاعاتی کارکنان، یعنی متغیر Y شامل تشخیص نیازهای اطلاعاتی، مکان یابی اطلاعات، ...
-
بهرهگیری کاربران ایرانی از موتورهای کاوش ملی و بین المللی
(دانشگاه قم, 2018-05-22)هدف: هدف از پژوهش حاضر، بررسی میزان بهرهگیری کاربران ایرانی از موتورهای کاوش عمومی و تخصصی ملی و بینالمللی است.روششناسی : روش پژوهش پیمایشی است. جامعه آماری شامل دانشجویان مقطع کاردانی تا دکتری بود و به منظور گردآوری ...
-
تحلیل جریان اطلاعات از دانشگاه اراک به جامعه (دستگاههای اجرایی)
(دانشگاه قم, 2018-05-22)هدف از این تحقیق تحلیل جریان اطلاعات از دانشگاه اراک به جامعه (دستگاههای اجرایی) و شناسایی موانع موجود بر سر راه جریان اطلاعات بوده است .در این تحقیق پس از بررسی دقیق ادبیات موضوع و مصاحبه با اساتید و متخصصان موانع موجود ...
-
نیازهای اطلاعاتی دانشجویان روان شناسی
(دانشگاه قم, 2018-05-22)این مقاله به بررسی نیازهای اطلاعاتی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه سمنان میپردازد. پژوهش حاضر، پژوهشی کاربردی است که با کمک روش گراندد تئوری به بررسی دیدگاه دانشجویان روانشناسی دانشگاه سمنان در دوره تحصیلات تکمیلی ...
-
مدیریت شفاف: گزارشی از فعالیت های پشت صحنه مدیریتی فصلنامه علوم و فنون مدیریت اطلاعات
(دانشگاه قم, 2018-05-22)



