مرور دوره 18, شماره 32 بر اساس موضوع "بعد شناختی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارزیابی برنامههای درسی رشتة آموزش زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بر مبنای طبقهبندی بازنگری شدة بلوم
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2014-04-21)پژوهش حاضر، سرفصلهای دروس رشتة آموزش زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نظام آموزشی ایران را بر مبنای طبقهبندی بازنگری شدة بلوم بررسی کرده است تا میزان بازنمایی سطوح مختلف این طبقهبندی را در برنامههای درسی ...



