مرور دوره 9, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
شناسایی و طراحی مدل عناصر آمیخته بازاریابی در ارتقای جایگاه گردشگری روستایی با رویکرد آیندهپژوهی (مورد مطالعه شهرستان بابل)
(دانشگاه تهرانOwner & Primary Publisher: University of Tehran;, 2018-11-22)برای دستیابی به یک بازاریابی گردشگری موفق، لازم است برنامهریزان گردشگری درک بهتری از راهبردهای بازاریابی داشته و به دنبال استراتژیهای کارآمدتر بازاریابی باشند. در تحقیق حاضر تلاش شده است ضمن شناسایی عناصر آمیخته بازاریابی ...
-
تحلیل تأثیر رسانههای جمعی بر کاهش اعتماد اجتماعی روستاییان (مورد مطالعه: روستاهای دهستان کنویست شهرستان مشهد)
(دانشگاه تهرانOwner & Primary Publisher: University of Tehran;, 2018-11-22)وسایل ارتباطجمعی، از طریق معانی و ارزشهایی که در زندگی روزمره رواج میدهند، در ساخت واقعیت اجتماعی روستاها تأثیر به سزایی دارند. آنها تمامی عرصههای فردی و اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و نقش تعیینکننده و معناداری بر ...
-
ارزیابی و تحلیل پایداری نواحی روستایی: کاربرد تکنیکهای دلفیفازی و شبکه عصبی مصنوعی (مورد مطالعه: نواحی روستایی شهرستان سوادکوه شمالی)
(دانشگاه تهرانOwner & Primary Publisher: University of Tehran;, 2018-11-22)امروزه، توجه به مقوله پایداری به خصوص در نواحی روستایی از رکنهای اساسی در سیاستها و برنامهریزیهای کشورهای جهان تبدیل شده است. شناسایی وضعیت نواحی روستایی به لحاظ پایداری میتواند کمک شایانی به این مقوله داشته باشد. در ...
-
تحلیل مقایسهای ادراکات ساکنان محلی به اثرات گردشگری در نواحی روستایی (مورد مطالعه: روستاهای حوضه آبریز رودخانه کُلان شهرستان ملایر)
(دانشگاه تهرانOwner & Primary Publisher: University of Tehran;, 2018-11-22)تاکنون بخش وسیعی از مطالعات گردشگری در نواحی روستایی بر شناخت اثرات مثبت و منفی آن در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، و محیطزیستی متمرکز شده است. اما با در نظر گرفتن ناهمسانی دیدگاههای مردم محلی از اثرات یاد شده، پژوهشهای ...
-
نقد و بررسی پژوهشهای جغرافیایی (با تأکید بر پژوهشهای جغرافیای روستایی)
(دانشگاه تهرانOwner & Primary Publisher: University of Tehran;, 2018-11-22)تقلیل فضا به عینیت صرف و اکتفا کردن به روشهای صرفاً کمی در ارتباط با شناخت فضای جغرافیایی مسائلی را برای علم جغرافیا بهخصوص در چند دهه اخیر مطرح ساخته است یکی از این مسائل را میتوان عدم فهم جهان، فضا و تجربه زیسته کنشگران ...
-
تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت کارآفرینان کشاورزی شهری و روستایی استان کرمانشاه
(دانشگاه تهرانOwner & Primary Publisher: University of Tehran;, 2018-11-22)تشویق فعالیتهای کارآفرینانه، راهبرد مهمی برای توسعه اقتصادی پایدار است. برای توسعه برنامههایی که بتوانند حمایت مؤثری را برای تقویت کارآفرینی ارائه دهند، این مهم است که درک شود چه عوامل و عناصری بر موفقیت کارآفرینان تأثیر ...



