مرور دوره 9, شماره 33 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
اثربخشی بسته توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی بر اساس ارزیابیهای رفتاری کودکان دارای نشانههای نارسایی توجه/بیش فعالی پیش از سن مدرسه
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-04-21)کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی معمولاً نقص در کارکردهای اجرایی دارند. این پژوهش در نظر دارد به بررسی اثر توانبخشی ترمیمی بر کارکردهای اجرایی کودکان دارای نشانههای نارسایی توجه/بیش فعالی پیش از سن مدرسه بپردازد. ...
-
اثربخشی هنردرمانی (هنرهای بصری) در بهبود علایم منفی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی در مرکز روزانه اعصاب و روان احبا
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-04-21)هنردرمانی به عنوان یکی از شیوههای رواندرمانگری میتواند در تشخیص و درمان بسیاری از اختلالات راهگشا باشد. بنابراین پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشیِ هنردرمانی (هنرهای بصری)، بر روی علایم منفی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی ...
-
بررسی تأثیر آموزش برنامهی غنیسازی ارتباط بر تعارض و صمیمیت والدین دانشآموزان کمتوانذهنی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-04-21)چکیده: یکی از مهمترین عواملی که موجب بروز تعارض در زندگی زناشویی میگردد، مشکلات ارتباطی زوجهاست که نتیجهی فقدان مهارتهای مناسب و ضروری برای برقراری روابط سالم و صمیمانه است. پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر برنامهی ...
-
مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر مدل دوگانهای بی سی ایکس و فرزندپروری مبتنی بر مهرورزی بر رابطه مادر –کودک و مشکلات رفتاری کودکان با کمتوانیهای ذهنی و تحولی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-04-21)کمتوانی ذهنی و تحولی، اختلالی است که بر کارکرد انطباقی و هوشی فرد در حوزههای عملی، اجتماعی و مفهومی تأثیرگذار است. هدف پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر برنامه مدل دوگانهای بی سی ایکس و فرزندپروری مبتنی ...



