دوره 7, شماره 25
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تاثیر آموزش برنامه حل مسئله محور بر مشکلات رفتاری دانش آموزان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر آموزش حل مسئله محور بر مشکلات رفتاری دانش آموزان انجام شد. طرح پژوهش شبه آزمایشی از نوع پیشآزمون - پسآزمون - پیگیری با گروه گواه بود. تعداد 120 دانشآموز با میانگین سن و پایه تحصیلی به ترتیب ...
-
پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)پژوهش حاضر با هدفِ فهم الزامات تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی انجام شده است. این پژوهش با رویکردکیفی و استفاده از راهبردهای مطالعه موردی بر روی دوفرد با آسیب شنوایی انجام شد و موردهای مطالعه، با ...
-
الگوی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران)•
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)تحقیق حاضر با هدف" طراحی الگوی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم توان ذهنی" انجام شد. روش پژوهش، آمیخته بود. در بخش کیفی، جامعه آماری شامل کلیه خبرگان آموزش و پرورش و علوم تربیتی بود. نمونه آماری برابر ...
-
برازش نقش واسطهای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شدهی شنوایی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)هدف پژوهش حاضر بررسی پیش بینی خودتنظیمی رفتاری کودکان کاشت حلزون شدهی شنوایی بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن؛ نقش واسطهای گفتار با خود است. در این مطالعه همبستگی، 114 کودک کاشت حلزون شده با دامنه سنی 7-3 سال که حداقل یک ...
-
تجربه زیسته ی مربیان دانشآموزان کمتوان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)چکیده مربیان بخش قابل توجهی از روز را با دانشآموزان کمتوان ذهنی میگذرانند و از تجربیات زیستۀ آنها میتوان اطلاعات مفید و گرانبهایی استخراج کرد. بر این اساس هدف اصلی پژوهش حاضر کشف تجربۀ زیستۀ مربیان دانشآموزان ...
-
اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با نارساخوانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2017-03-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر عملکرد خواندن (سرعت، درکمطلب و دقت خواندن) دانشآموزان پسر با نارساخوانی سنین 8 تا 12 ساله، به روش آزمایشی با طرح پیشآزمون - پسآزمون با گروه کنترل انجام شد. ...



