مرور دوره 2, شماره 8 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و شناختی ـ فراشناختی بر عملکرد حل مسأله و رفتار سازشی دانشآموزان کمتوان ذهنی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-01-20)هدفاین مطالعه مشخص کردن تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و شناختی ـ فراشناختی بر عملکرد حل مسأله و رفتار سازشی دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر پایه سوم مقطع مهارتهای حرفه ای بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی از نوع گروه کنترل ...
-
دلبستگی عمومی والدین و نظریۀ ذهن دانشآموزان کمتوان ذهنی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-01-20)هدف از این پژوهش بررسی سبک دلبستگی عمومی والدین و نظریۀ ذهن دانشآموزان کمتوان ذهنی11-8 ساله شهرستان گناباد بود. طرح این پژوهش از نوع مطالعات علی ـ مقایسه ای بود. جامعۀ این پژوهش را همه دانشآموزان دختر و پسر که در مدرسه ...
-
شناسایی نقش عوامل تنشزای دوران بارداری در ابتلای کودکان به اختلال کاستی توجه و بیشفعالی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-01-20)هدف پژوهش حاضر بررسی و شناسایی نقش عوامل تنشزای دوران بارداری در ابتلای کودکان به اختلال کاستی توجه و بیشفعالی بود. در این پژوهش پس رویدادی 64 کودک با اختلالکاستی توجه و بیشفعالی و 61 کودک عادی از مراکز پیش دبستانی و ...
-
مقایسۀ اثربخشی روش پسخوراند زیستی و روش چندحسی فرنالد در درمان اختلال نارساخوانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-01-20)هدف پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی روش درمانی پسخوراند زیستی و روش چند حسی فرنالد روی کودکان مبتلا به نارساخوانی بود. بدین منظور سه نفر دانشآموز پسر و سه نفر دانشآموز دختر نارساخوان به صورت نمونهگیری در دسترس از مراکز پنجگانه ...
-
پذیرش همسالان در دانشآموزان پسر پایۀ دوم راهنمایی با نارساییهای یادگیری ویژه و دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی متفاوت
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-01-20)هدف پژوهش حاضر مقایسه پذیرش همسالان از نظر خود و همکلاسیها در دانشآموزان با نارساییهای یادگیری ویژه و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا در پایۀ دوم راهنمایی است. این پژوهش از نوع کاربردی و روش انجام ...



