مرور دوره 1, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
اثربخشی مشاوره زناشویی بر کاهش تعارضات زناشویی والدین کودکان کم توان ذهنی مراجعه کننده به مرکز مشاوره بهزیستی شهر زاهدان در اردیبهشت ماه 1389
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-01-21)والدین کودکان کمتوان ذهنی به دلیل داشتن مشکلات فراوان در زمینه نگهداری، تربیت و آموزش آنها آمادگی بیشتری برای تعارضات زناشویی دارند و با توجه به این موضوع که این گونه والدین برای مقابله با مشکلات خانوادگی، نیازمند کمک ...
-
بررسی رابطۀ صفات شخصیتی و سبکهای مقابلهای با اضطراب اجتماعی دانشجویان نابینا و عادی دانشگاههای استان فارس
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-01-21)هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه صفات شخصیتی و سبکهای مقابلهای با اضطراب اجتماعی دانشجویان نابینا و عادی دانشگاههای استان فارس در سال تحصیلی 87ـ1386 بود.روش: این تحقیق از نوع کاربردی و شیوه انجام آن همبستگی بوده است ...
-
بررسی و مقایسۀ استعدادهای چندگانۀ گاردنر در دانشآموزان پسر نابینا و بینای مقطع راهنمایی شهر تهران در سال تحصیلی 91ـ90
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-01-21)هدف: هدف از این پژوهش بررسی و مقایسه استعدادهای چندگانه در دانشآموزان پسر نابینا و بینای مقطع راهنمایی شهر تهران است. روش:این پژوهش از نوع کاربردی و شیوه انجام آن زمینهای میباشد. جامعه آماری این پژوهش را تمامی دانشآموزان ...
-
تأثیر آموزش چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانشآموزان پسر در خود مانده
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-01-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر دو نوع روش تدریس سنتی و چندرسانهای را بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی سال پنجم ابتدایی دانشآموزان در خود مانده بوده است. روش: این تحقیق از نوع کاربردی و روش انجام آن نیمه تجربی است. به ...
-
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ اختلال هماهنگی رشد حرکتی در پسران 6-11 ساله
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-01-21)هدف: هدف از انجام گرفتن این مطالعه، تطبیق و ارزیابی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سیاهه اختلال هماهنگی رشد حرکتی در ایران، برای شناسایی کودکان در معرض خطر ابتلا به اختلال هماهنگی رشدی بود. روش: همسانی درونی، پایایی باز ...



