مرور دوره 4, شماره 16 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
مقاله شناسی 15 شماره فصلنامه افراد استثنایی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-12-22)فهرستی ار تمام مقالات چاپ شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
-
اثر آموزش حالتهای ذهنی بر نظریهذهن دانشآموزان کمتوانذهنی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-12-22)نظریه ذهن توانایی پیشبینی و شرح دادن رفتار خود و دیگران با توجه به حالتهای ذهنی است و برای برقراری تعاملات اجتماعی ضروری است. این در حالی است که بررسیها نشان میدهند کودکان کمتوان ذهنی در نظریه ذهن با نارسایی و تحول ...
-
پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-12-22)هدف این پژوهش بررسی ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو در بین دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی بود. 612 نفر (271 مذکر و 341 مؤنث) از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه ...
-
بررسی مقایسهای تأثیر داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بیجان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-12-22)هدف این مطالعه بررسی مقایسهای تأثیر داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بیجان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر است. روش پژوهش طرح تک آزمودنی از نوع طرح AB است. جامعه آماری شامل کلیه کودکان مبتلابه ...
-
طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثربخشی آن بر نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیش-فعالی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2014-12-22)پژوهشحاضر با هدفطراحی برنامۀ آموزش بازداری پاسخ و بررسی تأثیر آن بر نشانههای اختلالنارسایی توجه—بیشفعالی کودکان انجام شد. روشپژوهش آزمایشی با طرح پیش آزمون، پس آزمون و گروه گواه بود. جامعۀ آماری شامل ...



