• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
    • دوره 5, شماره دو - پیاپی 12
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
    • دوره 5, شماره دو - پیاپی 12
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

     سخن سردبیر

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    101.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    به طور کلی ژرفکاوی در مسائل آموزش زبان فارسی و آگاهی از نیازها و تحلیل خواسته­های فارسی‏آموزان می­تواند برنامه­ریزان و و پژوهشگران را در طراحی هرچه بهتر دوره­های آموزشی و اتخاذ رویکردهای متنوع و سودمند آموزشی یاری رسانده و راه‏گشای کسانی باشد که اقدام به یادگیری زبان فارسی می­کنند. در این راستا استفاده از تجارب اساتید و افرادی که سال­ها به طور عینی و عملی با فارسی آموزان در ارتباطند بی­فایده نخواهد بود. به دلیل جامعیت و گستردگی مباحث زبانی، به جرأت می­توان گفت که امروزه مبحث آموزش زبان فارسی به غیرفارسی­زبانان، یکی از گسترده­ترین حوزه­های پژوهشی به شمار می­رود و پژوهشگران می­توانند با آگاهی و آشنایی روشمند با چنین مباحثی و تولید آثار ارزشمند و پرمایه، زمینه­ساز پویایی پژوهش­ها در حوزه­ی آموزشکاوی زبان فارسی باشند. پژوهش‏نامه‏ی «آموزش زبان فارسی به غیرفارسی­زبانان» با پشتوانه­ی علمی به جهت همکاری و استفاده از دانش و تجارب پژوهشگران و فرهیختگان برجسته در زمینه­ی آموزش زبان فارسی و گرایش­های مربوطه منتشر شده است. همچنین این پژوهش­نامه با هدف دسترسی به آخرین پیشرفت­های علمی در قالب مقالات، توسعه و نوآوری در زمینه­ی آموزش زبان راه‏اندازی شده و در همین راستا و برای ارتقا و توسعه­ی فرهنگ پژوهش و نیز جهت­دهی به تحقیقات علمی و انتقال و تبادل تجربیات و دست­آوردهای کارآمد در حوزه­ی آموزش زبان فارسی، در نظر دارد در راستای ارتقا و توسعه­ی فرهنگ پژوهش و نیز جهت دهی به تحقیقات علمی و تبادل و انتقال دست­آوردهای کارآمد پژوهشگران، ساختار مقالات را در حد امکان یکسان‏سازی نماید. بدین منظور شیوه­نامه­ی نگارش مقالات آماده و به­روز رسانی شده و در اختیار پژوهشگران ارجمند قرار گرفته است. بدیهی است نشریه درصورت رعایت نشدن روند شیوه­نامه‏ی جدید؛ ضمن احترام به همه­ی پژوهشگران و همکاران گرامی و اذعان به ارزشمند بودن پژوهش‏های آنان، از ارسال مقالات برای داوری معذور است تا از تأخیرهای بی‏مورد در چاپ مقالات سایر همکاران و فرهیختگان دوری گزیده شود. امیررضا وکیلی­ فرد آموزشکاو زبان فارسی

    شماره نشریه
    12
    تاریخ نشر
    2016-11-21
    1395-09-01
    ناشر
    دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)
    Imam Khomeini International University

    شاپا
    2322-5394
    2676-3354
    URI
    http://jtpsol.journals.ikiu.ac.ir/article_1356.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/208188

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب