مرور دوره 6, شماره یک- پیاپی 13 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
معرفی هَیَجامَد و بررسی تأثیر آن در غرقگی و سبکهای یادگیری فارسی آموزان غیرایرانی
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2017-08-23)ازآنجاکه شیوهی یادگیری زبانآموزان براساس سبکهای یادگیری (شنیداری، دیداری، لامسهای، حرکتی، انفرادی و گروهی) آنان با یکدیگر متفاوت است، هریک از آنها با تمرکز بر حسی خاص فرآیند یادگیری را طی میکند. اما با توجه به زمان ...
-
بررسی مشخصههای فای در گفتار فارسیآموزان و چالشی در رویکرد کمینهگرا
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2017-08-23)شخص، شمار و جنس در برنامهی کمینهگرا مشخصههای فای نامیده میشوند. ازآنجاییکه زبان فارسی برای مشخصهی جنس نشانهای ندارد، این جستار تنها مشخصههای شخص و شمار را در گفتار فارسیآموزان بررسی میکند. مشخصههای فای در محور ...
-
ترجمه چکیده ها به زبان فارسی
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2017-08-23)
-
مقایسه ی واژه های پایهی زبان فارسی در شش پژوهش
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2017-08-23)یکی از مهمترین مؤلفهها در آموزش زبان خارجی/ دوم، واژههای زبان است. بسیاری از کارشناسان آموزش زبان معتقدند که اهمیت این مؤلفهی زبانی به-حدی است که یادگیری زبان با یادگیری واژه مترادف شده است؛ به همین جهت چگونگی گزینش و ...
-
شناسنامه علمی فارسی شماره 13 شامل: مجوز تعیین اعتبار، پایگاه های نمایه شده، معرفی شورای نویسندگان، اهداف و خط مشی، برگ درخواست اشتراک، فهرست مطالب
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2017-08-23)
-
سخن سردبیر
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2017-08-23)امروزه شاهد آن هستیم که در بیشتر پژوهشهای علمی حوزهی آموزشکاوی زبان فارسی، زبانآموزان مشارکت دارند و روشن است که همواره این شرکت جستنها با رضایت و آگاهی همراه است. درگیر شدن فعالانهی شرکت کنندگان در پژوهشها به طور ...



