ارائه مدلی کارا برای گزینش مدیران بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (با تکیه بر معیارهای: تفکر استراتژیک ، نوآوری گرائی ، مشتری کانونی و دانش اینترنتی)
(ندگان)پدیدآور
ایرانزاده, سلیمانعماری, حسیننوع مدرک
Textعلمی پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
مدیریت در عصر حاضر مستلزم مهارتهای گوناگون از جمله تفکر استراتژیک، مشتریگرائی و… است. البته این مهارتها با توجه به نوع فعالیتهای سازمان و محیط آن اولویتبندی میشوند. در این پژوهش ابتدا با بررسی گروه کانون3، مهارتهای تأثیرگذار بر موفقیت مدیر بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک تعیین و بعد از انجام پیمایشی در صنعت ، تعدیلات لازم در متغیرها اعمال شده است. نهایتاً، با در نظر گرفتن ترکیب بهینه مهارتها، مدل مناسبی برای گزینش مدیران بازاریابی در صنعت فوق، ارائه شده است. 3- Focus group (customer panel)
کلید واژگان
تفکر استراتژیکمشتری کانونی
مشتری گرائی
مشتری مداری
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2007-08-231386-06-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزسازمان پدید آورنده
عضو هیأت علمی گروه مدیریت ،واحد تبریز،دانشگاه ازاد اسلامی،تبریز،ایرانمربی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
شاپا
2716-99792476-7298




