ارزیابی تأثیر رضایت و قابلیت استفاده از وبسایت در توسعه بهرهوری و گفتههای شفاهی مثبت در خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانکهای تجارت)
(ندگان)پدیدآور
صمدی پور, راضیهخوش اخلاق, علیشیرسوار, هادی رزقینوع مدرک
Textعلمی پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
این تحقیق کوشیده است تا تأثیر رضایت و قابلیت استفاده از وبسایت را بر بهرهوری و گفتههای شفاهی مثبت مشتریان الکترونیکی بانک تجارت مورد بررسی و کاوش قراردهد. دادههای تحقیق با استفاده از نظرخواهی از 384 نفر از مشتریان الکترونیکی بانک تجارت گردآوری و برای بررسی و برآورد اثر رضایت و قابلیت استفاده از وبسایت بر بهرهوری و گفتههای شفاهی مثبت از تحلیل رگرسیونی چند متغیره سلسله مراتبی(HMRA) بهوسیله نرمافزار Lisrel استفادهشدهاست. یافتههای حاصل از تحقیق نشانداد که قابلیت استفاده از وبسایت تاثیر مستقیمی بر رضایت مشتریان در کسب و کار بانکداری الکترونیکی دارد و همچنین رضایت مشتریان موجب بهرهوری آنها و بهرهوری موجب گفتههای شفاهی مثبت در کسب و کار بانکداری الکترونیک میشود. در نهایت رضایت مشتریان بر گفتههای شفاهی مثبت و بهرهوری در کسب و کار بانکداری الکترونیک تاثیر مستقیم دارد.
کلید واژگان
رضایت مشتریقابلیت استفاده از وبسایت
بهرهوری
گفتههای شفاهی مثبت
بانکداری الکترونیک
شماره نشریه
334تاریخ نشر
2015-09-231394-07-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزسازمان پدید آورنده
باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران- ایرانباشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحد علوم و تحقیقات،دانشگاه آزاد اسلامی،تهران-ایران
3-عضو هیأت علمی ،گروه مدیریت آموزشی، واحد گرمسار، دانشگاه ازاد اسلامی، گرمسار،ایران
شاپا
2716-99792476-7298




