مرور دوره 5, 4 (19) زمستان بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی میزان متعالی بودن جو سازمانی و رابطه آن با یادگیری سازمانی در سازمان های دولتی استان آذربایجان غربی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-12-22)هدف عمده پژوهش حاضر بررسی و سنجش میزان متعالی بودن جو سازمانی و رابطه آن با یاگیری سازمانی در سازمان های دولتی استان آذربایجان غربی می باشد. در تحقیق حاضر از نظریه دانیل گولمن به عنوان مبنای مطالعاتی و چارچوب نظری جو سازمانی ...
-
رویکرد فازی رتبه بندی اثرگذاری اجزای سرمایه فکری بر عملکرد یک دانشگاه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-12-22)داراییهای نامشهود بیانگر تمام داراییهایی هستند که در ترازنامه منعکس نمی شوند، اما منبعی برای خلق ارزش محسوب شده که منجر به مزیت رقابتی پایدار می شوند.در اقتصاد نوین، سرمایه فکری تحت عنوان داراییهای نامشهود توصیف شده است ...
-
طراحی الگوی ایجاد سازمان یادگیرنده مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-12-22)در عصر دانائیمحوری، ایجاد سازمان یادگیرنده به عنوان طرحی مؤثر در کسب مزیت رقابتی پایدار، رویکرد نوینی است که در منابع مدیریتی به فراوانی از آن یاد میگردد. در این سازمان به دو عنصر بسیار تأثیرگذار در تعالی آن یعنی انسان ...
-
موانع پذیرش تجارت الکترونیکی در صنعت صادرات خشکبار مطالعه موردی استان آذربایجانشرقی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-12-22)با نگاهی اجمالی به میزان پیشرفت تجارت الکترونیکی در شرکتهای تولیدی-صادراتی خشکبار در ایران مشخص میشود تنها 8/26درصد از شرکتهای صادراتی خشکبار که در اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران فعال می باشند، دارای وبسایت اختصاصی ...
-
نقش فرهنگ سازمانی در رشد و توسعه صنایع کوچک و متوسط
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-12-22)صنایع کوچک و متوسط[1](SMEها) امروزه به عنوان قلب تپنده اقتصاد و بازوی توانای صادرات در کشورهای مختلف محسوب میشود. به همین دلیل این صنایع از اهمیت بسیاری برخوردار میباشد که در صورت شکوفایی و توسعه ...
-
کاربرد شبکههای عصبی مصنوعی در بررسی ارتباط بین سرمایهاجتماعی و رضایت مشتری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-12-22)هدف از این تحقیق توسعه یک مدل از شبکههای عصبی مصنوعی برای شناسایی ارتباط بین سرمایهاجتماعی و رضایت مشتری است. بدین منظور، ضمن مرور ادبیات و مفاهیم موجود در زمینه سرمایهاجتماعی و رضایت مشتری، عوامل مؤثر مورد مطالعه قرار ...



