مرور دوره 5, 1 (16) بهار بر اساس موضوع "آبگرمکنهای قاینار خزر"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی(4p) بر افزایش فروش آبگرمکنهای تولیدی شرکت قاینار خزر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2011-05-22)هدف این مقاله بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی قاینار خزر میباشد. در این راستا ضمن مروری بر مفاهیم آمیخته بازاریابی() و آمیختههای محصول، قیمت، ترفیع و توزیع، یک فرضیه اصلی در باب تأثیر ...



