مرور دوره 4, 2 (13) تابستان بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
برآورد فاصله ای زمان تکمیل پروژه بر اساس رویکرد شبیه سازی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2010-08-23)هدف مقاله حاضر کاربرد رویکردی برای محاسبه زمان تکمیل مسیرهای شبکه پروژه با فعالیت های معین می باشد که بر اساس آن می توان زمان تکمیل پروژه را برآورد کرد. در روش مسیر بحرانی (CPM) زمان فعالیت ها قطعی در نظر گرفته می شود. با ...
-
بررسی امکان پذیری برنامه منطقی نمودن اندازه دولت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2010-08-23)تحول نظام اداری ایران از جمله موضوعات مهمی است که در سالهای اخیر ، ضرورت آن بیش از هر زمان دیگری احساس و مورد امعان نظر قرار گرفته است. از جمله اقدامات متعدد و متفاوت، برنامه هفتگانه تحول در نظام اداری کشور است. هدف این ...
-
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و باورهای غیرمنطقی با رضایت شغلی در بین کارکنان شرکت سهامی خاص مخابرات استان آذر بایجان شرقی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2010-08-23)هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و باورهای غیر منطقی با رضایت شغلی است. بدین منظور 100 آزمودنی از میان کارکنان شرکت سهامی خاص مخابرات استان آذر بایجان شرقی با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب و با ...
-
بررسی وضعیت آموزشی، پژوهشی و امکانات گروههای تربیت بدنی و علوم ورزشی مناطق مختلف دانشگاه آزاداسلامی کشور از دیدگاه مدیران و اساتید گروهها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2010-08-23)هدف از اجرای این تحقیق بررسی و مقایسه وضعیت آموزشی، پژوهشی و امکانات گروههای تربیت بدنی و علوم ورزشی مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی کشور از دیدگاه مدیران و اساتید گروهها بود.روش تحقیق، توصیفی و از نوع پیمایشی بود. جامعه ...
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در توانمندسازی به روش TOPSIS (مطالعه موردی: شرکت گازاستان آذربایجانشرقی )
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2010-08-23)در این مقاله به بررسی و اولویتبندی عوامل موثر در توانمندسازی کارکنان به روش TOPSIS پرداخته شده است. بدین منظور، ابتدا ضمن مرور ادبیات و مفاهیم موجود در توانمندسازی، عوامل موثر مورد مطالعه قرار گرفته است. سپس برای شناسایی ...
-
کاربرد شبکه های عصبی مصنوعی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات پس از فروش خودرو
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2010-08-23)هدف این تحقیق توسعه یک مدل از شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی برای بازاریابی ارایه سرویس های تعمیراتی خودروها بود. داده ها از بررسی ده سرویس دهنده خدمات خودرویی در ایران بدست آمدند. شبکه های عصبی چند لایه با تابع ...



