نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorدهقانی سریزدی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorاولیاء, محمد صالحfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:49:51Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:49:51Z
dc.date.available1399-07-09T01:49:51Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:49:51Z
dc.date.issued2014-03-21en_US
dc.date.issued1393-01-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationدهقانی سریزدی, محمد, اولیاء, محمد صالح. (1393). بکارگیری سیستمهای دینامیکی جهت تحلیل تأثیر مدیریت دانش بر تعالی سازمان. مدیریت تولید و عملیات, 5(1), 39-52.fa_IR
dc.identifier.issn2251-6409
dc.identifier.issn2423-6950
dc.identifier.urihttp://jpom.ui.ac.ir/article_19805.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/207104
dc.description.abstractسازمان زمانی در مسیر تعالی قرار می‌گیرد که در کنار بسترسازی مناسب و انجام فعالیتهای درست، به نتایج قابل قبول و مناسبی دست یابد. تلاش مدلهای تعالی همانند مدل EFQM این بوده است تا در ارزیابی عملکرد سازمان تعادلی بین توانمند سازها و نتایج برقرار سازند. مدیریت دانش یکی از این توانمندسازهاست که با توجه به اهمیت یافتن منابع دانشی روز به روز جایگاه مهمتری می یابد. جهت ارزیابی فعالیتهای انجام شده در راستای مدیریت دانش، به مدلهایی نیاز داریم که بتواند آن را در تمامی ابعاد مورد بررسی قرار دهد. یکی از مدلهای ارزیابی مدیریت دانش، مدلKMAT می‌باشد. <br /> در این پژوهش به منظور ارتباط بخشیدن مابین دانش و تعالی سازمانی، از ابزار سیستمهای دینامیکی استفاده شده تا رفتار و تأثیر مدیریت دانش بر تعالی سازمان مورد مطالعه قرار گیرد. لذا در این پژوهش با بکارگیری ابزار سیستمهای دینامیکی و بر اساس تلفیقی از مدل KMAT و مدل EFQM، مدلی پویا جهت بررسی رفتار و اثربخشی مدیریت دانش بر تعالی سازمان، ارائه گردید. همچنین پس از ارزیابی کارایی مدل، سیاستهای مختلف ارزیابی شده و بهترین سیاست انتخاب گردید.fa_IR
dc.format.extent458
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofمدیریت تولید و عملیاتfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Production and Operations Managementen_US
dc.subjectمدیریت دانشfa_IR
dc.subjectابزار سنجش و ارزیابی مدیریت دانشfa_IR
dc.subjectتعالی سازمانیfa_IR
dc.subjectبنیاد مدیریت کیفیت اروپاییfa_IR
dc.subjectسیستم‌های دینامیکیfa_IR
dc.titleبکارگیری سیستمهای دینامیکی جهت تحلیل تأثیر مدیریت دانش بر تعالی سازمانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مهندسی صنایع دانشگاه یزدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه یزدfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue1
dc.citation.spage39
dc.citation.epage52


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد