دوره 2, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی اثرزدای کیفیت خدمات با تلفیق آزمایشهای تاگوچی و روش سروکوال دریک آژانس مسافرتی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-03-21)هدف این پژوهش، دست یافتن به طراحی اثرزدای ابعاد کیفیت خدمات است. طراحی سیستم کیفیت خدمات با استفاده از روش طراحی اثرزدا میتواند به انتخاب سطوح بهینه ابعاد کیفیت خدمات منجر شود. در پژوهشهای انجام شده در زمینه کیفیت خدمات، ...
-
تدوین و اولویت بندی طرحهای راهبردی در مدل BSC به کمک گسترش کارکرد کیفیت فازی و ZOGP
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-03-21)با توجه به تغییرات مدوام در محیط سازمانها، دیگر تضمینی برای بقای بلندمدت در بازار وجود ندارد. در شرایط کنونی سازمانهایی موفق هستند که چالاک باشند و بتوانند با سرعت به الزامات محیطی پاسخ دهند. بدین منظور، در این پژوهش، ...
-
کاربرد مدل (ISM)جهت سطحبندی شاخصهای انتخاب تامینکنندگان چابک و رتبهبندی تامینکنندگان با استفاده از روشTOPSIS-AHP فازی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-03-21)در دنیای رقابتی عصر حاضر، سازمانها برای رشد و پایداری خود باید به شدت تلاش نموده و از استراتژی مناسب جهت پیشرفت و حفظ بقای خود بهره گیری نمایند. محیط پیرامون سازمانها به سرعت در حال تغییر است که از جمله این تغییرات تنوع ...
-
بکارگیری تخیمن پارامتر برای بهبود شاخص های ارتباطی در رگرسیون لجستیک باینری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-03-21)هدف از این مقاله، تخمین پارامترهای مدل رگرسیون لجستیک باینری به منظور بیشینه سازی تابع لگاریتم درستنمایی با شاخصهای ارتباطی بهبود یافته است. رگرسیون لجستیک نیز، مانند سایر روشهای تخمین پارامتر نیاز به یک معیار برای مناسب ...
-
بررسی ارتباط جو سازمانی و نوآور بودن در فرآیند با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-03-21)در دنیای امروز بیشتر کشورهای جهان با تکیه بر نوآوری در پی افزایش بهرهوری و بهبود وضع اقتصادی خود هستند. سازمانها در امتداد این گرایش به نوآوری و در پی توجه به عوامل محرک نوآوری در سازمان توانستهاند مزیتهای رقابتی بسیاری ...



