نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorپروین, احسانfa_IR
dc.contributor.authorکارگذاری, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:31:03Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:31:03Z
dc.date.available1399-07-09T01:31:03Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:31:03Z
dc.date.issued2016-07-22en_US
dc.date.issued1395-05-01fa_IR
dc.date.submitted2015-11-29en_US
dc.date.submitted1394-09-08fa_IR
dc.identifier.citationپروین, احسان, کارگذاری, محمدرضا. (1395). یادگیری سازمانی و تاثیر آن بر تعهد سازمانی در بین کارکنان و مدیران دانشگاه رازی کرمانشاه. پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی, 2(8), 127-147. doi: 10.22054/jrlat.2018.7254.1141fa_IR
dc.identifier.issn2476-5872
dc.identifier.issn2476-6372
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jrlat.2018.7254.1141
dc.identifier.urihttp://jrlat.atu.ac.ir/article_8558.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/200700
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر یادگیری سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان و مدیران دانشگاه رازی کرمانشاه می باشد. روش پژوهش توصیفی- همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل همه کارمندان و مدیران دانشگاه رازی کرمانشاه شامل 200 نفر (مرد و زن ) بودند که در سال 1393 در این سازمان اشتغال داشتند که نمونه‏گیری به صورت سرشماری کامل انجام شد. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه‏های یادگیری سازمانی واتکینز و مارزیک و استاندارد تعهد سازمانی آلن و مایر می باشد. روایی ابزار پژوهش به صورت روایی محتوایی صورت گرفته است. برای آزمون پایایی هر دو پرسشنامه نیز به روش آلفای کرونباخ برآورد شده است، که این مقدار برای پرسشنامه ی یادگیری سازمانی89/0 و برای پرسشنامه ی تعهد سازمانی 91/0 بدست آمده است. تجزیه و تحلیل حاصل از این پژوهش با استفاده از نرم افزار آماری spss از روش آمار استنباطی ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. نتایج حاصل نشان داد که بین تعهد سازمانی و یادگیری سازمانی رابطه معناداری وجود داشت. بین ابعاد عاطفی و مستمر تعد سازمانی با یادگیری سازمانی رابطه معناداری وجود دارد همچنین بین بعد مهارت های فردی یادگیری سازمانی و تعهد سازمانی رابطه معناداری وجود نداشت. ولی بین دیگر ابعاد یادگیری سازمانی و تعهد سازمانی رابطه معنادار وجود داشت.fa_IR
dc.format.extent468
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofپژوهش های رهبری و مدیریت آموزشیfa_IR
dc.relation.ispartofResearch on Educational Leadership and Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jrlat.2018.7254.1141
dc.subjectیادگیری سازمانیfa_IR
dc.subjectتعهد سازمانیfa_IR
dc.subjectدانشگاه رازیfa_IR
dc.subjectمدیرانfa_IR
dc.titleیادگیری سازمانی و تاثیر آن بر تعهد سازمانی در بین کارکنان و مدیران دانشگاه رازی کرمانشاهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت آموزش عالی دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت آموزش عالی دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue8
dc.citation.spage127
dc.citation.epage147


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد