نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعطاری, پارمیداfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T17:23:58Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T17:23:58Z
dc.date.available1399-07-08T17:23:58Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T17:23:58Z
dc.date.issued2020-05-21en_US
dc.date.issued1399-03-01fa_IR
dc.date.submitted2020-07-15en_US
dc.date.submitted1399-04-25fa_IR
dc.identifier.citationعطاری, پارمیدا. (1399). نقاشی قهوه‌خانه‌ای پرده «بارگاه سلیمان نبی». نشریه دانشجویی ایران شناسی, 2(1), 27-29.fa_IR
dc.identifier.urihttp://iranshenassisj.ut.ac.ir/article_77080.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/20066
dc.description.abstractنقاشی قهوه­ خانه ­ای پدیده ­ای نوظهور در تاریخ نقاشی ایران بوده­ که امروز به علت تغییر احوال و اوضاع زمانه و شرایط جامعه، بساط ساده و محقر نقاشانش و هنرشان برچیده شده­ است. اغراق نیست اگر بگوییم که نقاشی قهوه ­خانه­ ای در خارج از ایران بیشتر از داخل شناخته­ شده است. چه بسا که با گذشت زمان، ارزش این هنر در میـان مردم کمرنگ­تر شده و نـام نقاشی قهوهخانه­ ای برای نسل آینده، نامی ناآشنا خواهد شد. در این مطلب، به بررسی پرده سلیمان نبی<sup>(ع)</sup> اثر قوللر آقاسی می‌پردازیم.fa_IR
dc.format.extent469
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن علمی دانشجویان ایران شناسی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه دانشجویی ایران شناسیfa_IR
dc.titleنقاشی قهوه‌خانه‌ای پرده «بارگاه سلیمان نبی»fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume2
dc.citation.issue1
dc.citation.spage27
dc.citation.epage29


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد