| dc.contributor.author | عطاری, پارمیدا | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-08T17:23:58Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:23:58Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T17:23:58Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T17:23:58Z | |
| dc.date.issued | 2020-05-21 | en_US |
| dc.date.issued | 1399-03-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2020-07-15 | en_US |
| dc.date.submitted | 1399-04-25 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | عطاری, پارمیدا. (1399). نقاشی قهوهخانهای پرده «بارگاه سلیمان نبی». نشریه دانشجویی ایران شناسی, 2(1), 27-29. | fa_IR |
| dc.identifier.uri | http://iranshenassisj.ut.ac.ir/article_77080.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/20066 | |
| dc.description.abstract | نقاشی قهوه خانه ای پدیده ای نوظهور در تاریخ نقاشی ایران بوده که امروز به علت تغییر احوال و اوضاع زمانه و شرایط جامعه، بساط ساده و محقر نقاشانش و هنرشان برچیده شده است. اغراق نیست اگر بگوییم که نقاشی قهوه خانه ای در خارج از ایران بیشتر از داخل شناخته شده است. چه بسا که با گذشت زمان، ارزش این هنر در میـان مردم کمرنگتر شده و نـام نقاشی قهوهخانه ای برای نسل آینده، نامی ناآشنا خواهد شد. در این مطلب، به بررسی پرده سلیمان نبی<sup>(ع)</sup> اثر قوللر آقاسی میپردازیم. | fa_IR |
| dc.format.extent | 469 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن علمی دانشجویان ایران شناسی دانشگاه تهران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | نشریه دانشجویی ایران شناسی | fa_IR |
| dc.title | نقاشی قهوهخانهای پرده «بارگاه سلیمان نبی» | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.citation.volume | 2 | |
| dc.citation.issue | 1 | |
| dc.citation.spage | 27 | |
| dc.citation.epage | 29 | |