نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorابوترابی, سیده بهارهfa_IR
dc.contributor.authorحسینقلی زاده, رضوانfa_IR
dc.contributor.authorمهرام, بهروزfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:22:28Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:22:28Z
dc.date.available1399-07-09T01:22:28Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:22:28Z
dc.date.issued2019-06-22en_US
dc.date.issued1398-04-01fa_IR
dc.date.submitted2018-12-22en_US
dc.date.submitted1397-10-01fa_IR
dc.identifier.citationابوترابی, سیده بهاره, حسینقلی زاده, رضوان, مهرام, بهروز. (1398). بازنمایی ساختار سازمانی مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران. مدیریت مدرسه, 7(2), 273-303. doi: 10.34785/J010.2019.818fa_IR
dc.identifier.issn2538-4724
dc.identifier.issn2538-4732
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.34785/J010.2019.818
dc.identifier.urihttp://jsa.uok.ac.ir/article_61263.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/197783
dc.description.abstractرای دستیابی به هدف پژوهش از روش پژوهش اسنادی بهره گرفته شد؛ بنابراین فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران، فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران، رهنامه نظام تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران، سند تحول راهبردی نظام تعلیم و تربیت رسمی، سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران و برنامه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از روش پژوهش اسنادی موردبررسی و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، مهم‌ترین ویژگی‌های ساختار سازمانی مدرسه با اتکا به مقوله‌های به‌دست‌آمده در سه مضمون اصلی از سند عبارت‌اند از: پیشایندها (نظام ارزشی دینی، عوامل اجتماعی)، مؤلفه‌های محوری (سلسله‌مراتب، تمرکززدایی، شبکه‌سازی، قانون مداری، مسئولیت و اختیار، کار گروهی، تکوین فرایندهای تربیت) و پسایندها (حرفه‌ای گرایی، عدالت سازمانی و مدرسه محوری).fa_IR
dc.format.extent785
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه کردستانfa_IR
dc.publisherUniversity of Kordestanen_US
dc.relation.ispartofمدیریت مدرسهfa_IR
dc.relation.ispartofJsaen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.34785/J010.2019.818
dc.subjectساختار سازمانیfa_IR
dc.subjectمدرسهfa_IR
dc.subjectسند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.subjectآموزش و پرورشfa_IR
dc.titleبازنمایی ساختار سازمانی مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی-پژوهشی (کیفی)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه آموزشی مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مطالعات برنامه‌ریزی درسی دانشگاه فردوسی مشهد، مشهد، ایرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue2
dc.citation.spage273
dc.citation.epage303


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد