دوره 5, شماره 4

 

ارسال های اخیر

  • چکیده های انگلیسی 

    پدیدآور نامشخص (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2018-12-22)

  • بررسی عوامل بازدارندۀ استمرار روحیۀ مدیریت جهادی پس از دوران دفاع مقدس 

    مختاریان‌پور, مجید؛ کوثری, روح‌الله (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2018-12-22)
    در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، الگوی جدیدی از مدیریت ظهور کرد و ایران صحنة بروز و ظهور کنش‌های مختلفی شد که مجموعة آن‌ها را می‌توان نتیجة وجود روحیة مدیریت جهادی در مدیران کشور دانست. اگرچه مورد انتظار بود که این ...

  • بررسی نقش بدبینی سازمانی در سایش اجتماعی: سکوت سازمانی به‌عنوان متغیر میانجی 

    حق‌گویان, زلفا؛ کریمی مالک‌آبادی, لاله؛ کاظمی, زهره (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2018-12-22)
    در سال‌های اخیر پژوهشگران حوزة علوم رفتاری به یکی از عارضه‌ها و نقاط تاریک نظام ارتباطات سازمانی اشاره کرده، و از آن به‌عنوان سایش اجتماعی نام برده‌اند. عارضۀ یادشده در سازمان‌هایی که تراکم و حجم تعاملات بالا است، می‌تواند ...

  • توانمندسازیِ اجتماع‌محور: ارزیابی ظرفیت سرمایۀ اجتماعیِ ذی‌نفعان محلی 

    مرادزاده, عبدالباسط؛ قاسمی, محمد؛ سالارزهی, حبیب الله؛ یعقوبی, نورمحمد؛ بذرافشان, جواد (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2018-12-22)
    سرمایة اجتماعی یکی از پیش‌نیازهای اساسیِ برنامه‌ها و رویکردهای توانمندسازیِ اجتماع‌محور در راستای توسعة پایدارِ جوامع محلی بوده و همة الزاماتی را که در مدیریت مشارکتی ضروری است، در خود جای داده است. این پژوهش با هدف ارزیابی ...

  • تحلیل رابطۀ بین سرمایۀ اجتماعی و کیفیت زندگی روستاییان استان خوزستان با تأکید بر نقش میانجی گردشگری 

    نعیمی, امیر؛ رضائی, روح‌اله؛ موسی‌پور, سیده کوثر (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2018-12-22)
    هدف کلی پژوهش حاضر تحلیل رابطة بین سرمایة اجتماعی و کیفیت زندگی روستاییان استان خوزستان با تأکید بر نقش میانجی پایداری محیط زیستی گردشگری بود. روش این تحقیق، توصیفی و پیمایشی، و جامعه آماری تحقیق، سرپرستان خانوارهای روستایی ...

  • تحلیلی بر جایگاه بازاریابی نوستالژی در گرایش به بروز رفتار سرمایه‌های اجتماعی باشگاه 

    شفیعی رودپشتی, میثم؛ ساریخانی خرمی, مریم؛ ساریخانی, پریسا (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2018-12-22)
    امروزه سرمایة اجتماعی از جمله موضوعاتی است که مورد توجه محققان ورزشی قرار گرفته است. هواداران یکی از مهم‌ترین عناصر سرمایه‌های اجتماعی برای بازاریابان ورزشی هستند. یکی از راهکارهایی که بازاریابان برای جذب بیشتر هوادار ...