مرور دوره 9, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان
(دانشگاه شیراز, 2018-02-20)هدف از انجام این پژوهش، رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان دبیرستانهای شهر یاسوج بود. پژوهش حاضر با توجه به هدف، کاربردی و با توجه به نحوهی گردآوری دادهها از نوع تحقیقات توصیفی-همبستگی محسوب ...
-
اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی
(دانشگاه شیراز, 2018-02-20)دانشجویانی که اضطراب امتحان را تجربه میکنند با احساس تنش، ترس و نگرانی در موقعیتهایی که مورد ارزیابی قرار میگیرند روبرو میشوند که میتواند افت چشمگیری در تواناییهای آنها ایجاد کند. لذا پژوهش حاضر، در قالب یک مدل علّی، ...
-
ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس
(دانشگاه شیراز, 2018-02-20)هدف از پژوهش حاضر بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس بود. بدین منظور 180 معلم (77 زن و 103 مرد) از مدارس شهرستان خواف به روش نمونهگیری خوشهای تصادفی انتخاب و به مقیاس خودکارآمدی ...
-
نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطهی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی
(دانشگاه شیراز, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطهی پایگاههای هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی (هیجانات مثبت و منفی) با میانجیگری انگیزش تحصیلی بود. این مطالعه یک پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. بدین منظور، 377 نفر از دانشآموزان مقطع ...
-
رابطهی جهتگیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی
(دانشگاه شیراز, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر آزمون مدل الگوی ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانی با نقش میانجیگری انگیزش تحصیلی بود. شرکتکنندگان پژوهش، 328 دانشآموز (145 پسر، 183 دختر) مقطع دبیرستان شهر الیگودرز بودند. که ...



