مرور دوره 8, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری
(دانشگاه شیراز, 2016-08-22)هدف از این پژوهش، سنجش اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری بود. نمونه پژوهش مشتمل بر 30 دانشآموز پسر مبتلا به ناتوانی یادگیری در پایه پنجم دبستان بود که به شیوه هدفمند از مراکز اختلالات ...
-
بررسی ساختار عاملی پرسش نامه انعطاف پذیری روانشناختی در دانشجویان
(دانشگاه شیراز, 2016-08-22)مطالعات متعدد نشان دادهاند که اجتناب تجربی و انعطافناپذیری روانشناختی با گستره ای از اختلال های روانی رابطه دارد به همین جهت استفاده از ابزارهای معتبر اندازه گیری این سازه در بافتهای فرهنگی مختلف اهمیت دارد. در این ...
-
نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهتگیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان
(دانشگاه شیراز, 2016-08-22)اهمیت پژوهش باعث شده است که یکی از اهداف مورد تأکید در هر نظام آموزشی به ویژه در آموزش عالی، افزایش و بهبود مهارتهای پژوهش کردن در بین دانشجویان باشد. این پژوهش با هدف بررسی نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهتگیری ...
-
نقش واسطهای خودکارآمدی اجتماعی در رابطه بین دلبستگی به گروه همسال و والدین با احساس تنهایی در دانشآموزان دبیرستانی
(دانشگاه شیراز, 2016-08-22)پژوهش حاضر با این هدف انجام شد تا امکان پیشبینی احساس تنهایی را در نوجوانان بر اساس دلبستگی آنها به گروه همسال و والدین با بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی اجتماعی مورد کنکاش قرار دهد. روش پژوهش از نوع همبستگی و شرکتکنندگان ...
-
نگرش نسبت به فناوری داده ها به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی در مدارس هوشمند
(دانشگاه شیراز, 2016-08-22)هدف اصلی این پژوهش، بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیریخودتنظیمی(راهبردهای شناختی، فراشناختی و مدیریت منابع) و نگرش نسبت به فناوریدادهها (نگرش نسبت به اینترنت) به عنوان پیش بینی کننده یادگیری خود تنظیمی درمدارس هوشمند بود. ...
-
پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری)
(دانشگاه شیراز, 2016-08-22)هدف اساسی این پژوهش پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی در بین دانشجویان آموزش از دور و حضوری بر اساس ساختار اجتماعی آموزش و ادراک از محیط های آموزشی( ادراک از ساختار کلاس و ادراک از انتظارهای آموزشی اساتید) ...



