مرور دوره 7, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
پیش بینی خودکارآمدی در ریاضی بر اساس جهت گیری های هدف در میان دانش آموزان سرآمد تحصیلی
(دانشگاه شیراز, 2016-02-20)هدف از پژوهش حاضر، پیشبینی خودکارآمدی در ریاضی براساس جهتگیریهای هدف در میان دانشآموزان سرآمد تحصیلی بود. بدین منظور، 311دانشآموز سال اول دبیرستان (141 دختر و 170 پسر) به روش خوشهای از دبیرستانهای پرورش استعدادهای ...
-
تأثیر بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر آن بر عملکرد و یادداری تکلیف تعادل
(دانشگاه شیراز, 2016-02-20)مطالعات اخیر نشان دادند که فرایند یادگیری علاوه بر فراهم آوردن اطلاعاتبرای فراگیرنده، از اثرات شناختی- اجتماعی تکلیف نیز تأثیر میپذیرد. مطالعه حاضربا هدف بررسی اثرات بازخورد تطبیقی- اجتماعی و تواتر ارائهی آن بر عملکرد ...
-
مطالعه ی کیفی نیازها و روشهای توسعه ی حرفه ای مدیران مدارس
(دانشگاه شیراز, 2016-02-20)پژوهش حاضر با هدف شناسایی نیازها و روشهای توسعه حرفهایمدیران مدارس متوسطه با استفاده از رویکردکیفی و روش مطالعه موردی صورت گرفت. به منظورگردآوری دادهها از مصاحبه نیمه ساختاریافته استفاده شد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه ...
-
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی
(دانشگاه شیراز, 2016-02-20)ازجمله روشهای فعالی که امروزه توجه صاحبنظرانتعلیم و تربیت را متوجه خودکرده است، یادگیری مشارکتی است. پژوهش حاضر با هدفبررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزانابتدایی طراحی و ...



